Πόρσε αλλά Ελληνικά!!! Χειροποίητα αυτοκίνητα με γαλανόλευκη «σφραγίδα»

Πόρσε αλλά Ελληνικά!!! Χειροποίητα αυτοκίνητα με γαλανόλευκη «σφραγίδα»

Πόρσε αλλά Ελληνικά!!! Χειροποίητα αυτοκίνητα με γαλανόλευκη «σφραγίδα»
newego_LARGE_t_420_54627377

Στους ελληνικούς δρόμους θα μπορούν να κυκλοφορήσουν από φέτος οι ρεπλίκες ιστορικών μοντέλων της Πόρσε που κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Κατερίνη από την Replicar Hellas και μέχρι σήμερα πωλούνται αποκλειστικά στο εξωτερικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Η ομάδα της Replicar ποζάρει με τις εντυπωσιακές δημιουργίες της.

Μετά από χρόνια προσπαθειών, η εταιρεία βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στο να πάρει την πολυπόθητη έγκριση τύπου η οποία θα της επιτρέψει να πουλήσει τα αυτοκίνητά της και στους λάτρεις της αυτοκίνησης που ζουν στην Ελλάδα. Η συνάντηση με τον αρμόδιο φορέα ελέγχου είναι προγραμματισμένη για αύριο, ενώ στη συνέχεια το θέμα θα παραπεμφθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, οι οποίες αναμένεται να γνωμοδοτήσουν μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου. Το ενδιαφέρον, πάντως, είναι ήδη μεγάλο και η πρώτη παραγγελία έχει γίνει από έναν κάτοικο της Σαντορίνης.

Αν όλα πάνε σύμφωνα με τον σχεδιασμό και τις προβλέψεις, η είσοδος της Replicar και στην ελληνική αγορά θα δικαιώσει τις προσδοκίες του ιδιοκτήτη της, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία, θέλοντας να κατασκευάσει ένα ελληνικό αυτοκίνητο που θα μπορεί να κυκλοφορήσει και στη χώρα μας.

Ο Ηλίας Γαγανέλης δημιούργησε τη Replicar το 2008, λίγα χρόνια μετά την επιστροφή του από τη Γερμανία και αφού είχε ανοίξει πρώτα το δικό του φανοποιείο.
Η ιδέα ήταν να κατασκευάσει καλής ποιότητας ρεπλίκες μοντέλων της Πόρσε που κυκλοφόρησαν τη δεκαετία του 1950 και ενδιαφέρουν όσους ασχολούνται με την ιστορία του αυτοκινήτου.

Οι ρεπλίκες της είναι αποτέλεσμα της δουλειάς μιας ομάδας η οποία δεν ξεπερνά τα 10 άτομα. Ολοι, ωστόσο, είναι έμπειροι στη δουλειά τους.
Οι ρεπλίκες της είναι αποτέλεσμα της δουλειάς μιας ομάδας η οποία δεν ξεπερνά τα 10 άτομα. Ολοι, ωστόσο, είναι έμπειροι στη δουλειά τους.

Η εταιρεία, που μέχρι στιγμής έχει πουλήσει 55 αυτοκίνητα, κατασκευάζει δύο μοντέλα. Την 356 Speedster και την 550 Spyder. Η δεύτερη είναι το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Τζέιμς Ντιν όταν σκοτώθηκε σε δυστύχημα το 1955. Ο μηχανικός και στέλεχος της εταιρείας Γιάννης Νοτσιός λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ότι τα αυτοκίνητα της εταιρείας είναι χειροποίητα, κατασκευάζονται εξ ολοκλήρου στην Κατερίνη και διαμορφώνονται ανάλογα με την επιθυμία του αγοραστή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


«Το εξωτερικό των αυτοκινήτων είναι κατασκευασμένο από πολυεστερικό και δεν έχει λαμαρίνα. Η 356 κάθεται σε σασί από Σκαραβαίο της Φολκσβάγκεν, ενώ η 550 σε πλαίσιο που είναι φτιαγμένο από την ίδια τη Replicar. Οι κινητήρες είναι επίσης από Σκαραβαίο, αλλά τους ανακατασκευάζουμε και τους αναβαθμίζουμε. Κάθε ρεπλίκα κατασκευάζεται ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη» λέει και προσθέτει ότι ένας από τους λόγους που επελέγησαν το σασί και ο κινητήρας του Σκαραβαίου είναι ότι ο άνθρωπος που τον σχεδίασε αρχικά είναι ο ίδιος που σχεδίασε και την 356.

Τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να παραχθούν με το σήμα της Πόρσε, αφού πρέπει να ακολουθήσουν τους κανόνες που ισχύουν διεθνώς.
Τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να παραχθούν με το σήμα της Πόρσε, αφού πρέπει να ακολουθήσουν τους κανόνες που ισχύουν διεθνώς.

Το κόστος

Ο χρόνος που χρειάζεται για να κατασκευαστεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο από την ώρα της παραγγελίας μέχρι να πάρει ο οδηγός το κλειδί στο χέρι είναι περίπου τέσσερις μήνες. Το δε κόστος για τη βασική έκδοση της 356 είναι περίπου 40.000 ευρώ, ενώ για τη βασική έκδοση της 550 ανεβαίνει στα 80.000 ευρώ.

Τα προηγούμενα χρόνια η δραστηριότητα της εταιρείας αφορούσε αποκλειστικά πελάτες από το εξωτερικό. Σήμερα λειτουργούν τέσσερις αντιπροσωπείες, στην Αυστρία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιταλία και στις Κάτω Χώρες, στις οποίες κατευθύνεται το σύνολο της παραγωγής. Οπως λέει ο κ. Νοτσιός, τα περισσότερα αυτοκίνητα πωλούνται μέσω της Αυστρίας στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης. «Αμέσως μόλις μπήκε το 2016 μάς παρήγγειλαν 10 αυτοκίνητα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε τη δυνατότητα να κατασκευάζουμε μεγάλο αριθμό οχημάτων. Το μέγιστο που μπορούμε να φτάσουμε κάθε χρόνο είναι τα 25 με 30. Δεν είμαστε εργοστάσιο. Ουσιαστικά είμαστε μια βιοτεχνία».

Ο χρόνος για να κατασκευαστεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο από την ώρα της παραγγελίας είναι περίπου τέσσερις μήνες.
Ο χρόνος για να κατασκευαστεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο από την ώρα της παραγγελίας είναι περίπου τέσσερις μήνες.

Οταν ο μηχανικός της Replicar μιλάει για βιοτεχνία δεν υπερβάλλει καθόλου. Η εταιρεία δεν απέχει πολύ σε μέγεθος από μια μέση οικογενειακή επιχείρηση.

Οι ρεπλίκες της Πόρσε είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς μιας μικρής ομάδας, η οποία δεν ξεπερνά τα 10 άτομα. Ολοι, ωστόσο, είναι πολύ έμπειροι στη δουλειά τους. «Οι περισσότεροι είχαν δικά τους συνεργεία για δεκαετίες. Ο αρχιμηχανικός της εταιρείας έχει ειδίκευση στα Φολκσβάγκεν εδώ και 40 χρόνια» σημειώνει. Είναι σαφές, εξηγεί ο κ. Νοτσιός, ότι ως ρεπλίκες τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να παραχθούν με το σήμα της Πόρσε ή να είναι απολύτως όμοια με τις αυθεντικές 356 και 550 Spyder, αφού πρέπει να ακολουθήσουν τους κανόνες που ισχύουν διεθνώς.

«Τα αυτοκίνητα που κατασκευάζουμε φεύγουν από εμάς με το σήμα της δικής μας εταιρείας. Από εκεί και μετά ο αγοραστής μπορεί αν θέλει να τοποθετήσει ένα σήμα της Πόρσε. Είναι δικό του θέμα. Εμείς δεν έχουμε κάποια συμφωνία με την εταιρεία και δεν μπορούμε να βάλουμε σήμα της» λέει. Λόγω του ότι το σχέδιο ενός αυτοκινήτου αποτελεί «σήμα κατατεθέν» και είναι κατοχυρωμένο, η ρεπλίκα πρέπει υποχρεωτικά να έχει κάποιες μικρές αλλά ουσιαστικές διαφορές που θα γίνονται αντιληπτές. «Μόνο το σασί του Σκαραβαίου που χρησιμοποιούμε είναι αρκετό για να διαφοροποιήσει το αυτοκίνητό μας από τις αυθεντικές Πόρσε. Υπάρχουν όμως και άλλες εξωτερικές διαφορές. Για παράδειγμα, στην 356 Speedster τα φανάρια είναι διαφορετικά. Επίσης είναι κάμπριο, ενώ η πρώτη έκδοση του αυτοκινήτου δεν ήταν. Διαφορές υπάρχουν και στο εσωτερικό, το οποίο ούτως ή άλλως διαμορφώνεται όπως επιθυμεί ο πελάτης» σημειώνει ο κ. Νοτσιός.

Το αγοραστικό κοινό

Τι είναι όμως αυτό που θα κάνει έναν οδηγό να αγοράσει μια ρεπλίκα των συγκεκριμένων μοντέλων της Πόρσε;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι, λένε τα στελέχη της εταιρείας.

Ενα τέτοιο αυτοκίνητο μπορεί να αγοραστεί από διάφορες επιχειρήσεις που θα το νοικιάζουν στους πελάτες τους.

Ενα συνηθισμένο παράδειγμα είναι τα ρετρό αυτοκίνητα που χρησιμοποιούνται σε γαμήλιες τελετές. Φυσικά απευθύνεται και στους εραστές της αυτοκίνησης, οι οποίοι θέλουν να οδηγήσουν κάτι που να μοιάζει με τις συγκεκριμένες ιστορικές Πόρσε της δεκαετίας του 1950.

Ο κ. Νοτσιός λέει ότι για τα συγκεκριμένα μοντέλα, μια ποιοτική ρεπλίκα είναι ό,τι καλύτερο και πιο προσιτό υπάρχει στην αγορά εξαιτίας της σπανιότητάς τους και των εξωφρενικών τιμών που κοστίζουν τα αυθεντικά.

«Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτά τα μοντέλα κυκλοφόρησαν πριν από πολλές δεκαετίες και φυσικά δεν παρήχθησαν μαζικά. Είχαν κυκλοφορήσει περίπου 20.000 356 Speedster και μερικές εκατοντάδες 550 Spyder. Ειδικά το 550 φτιαχνόταν μόνο μετά από ειδική παραγγελία. Αυτό σημαίνει ότι όσα υπάρχουν σήμερα βρίσκονται σε χέρια συλλεκτών και οι τιμές τους φτάνουν στα ύψη. Ενα γνήσιο 356 σε καλή κατάσταση κοστίζει 350.000 ευρώ, ενώ το 550 μπορεί να ξεπεράσει και το ένα εκατομμύριο» σημειώνει ο κ. Νοτσιός.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ

Πηγή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Ακολουθήστε το Diaforetiko στο Google news Google News

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Ενδιαφεροντα

Είμαι χήρα και έκανα σχέση με έναν άντρα 22 χρόνια νεότερο
Ενδιαφεροντα

Είμαι χήρα και έκανα σχέση με έναν άντρα 22 χρόνια νεότερο

Είμαι 48 ετών και χήρα εδώ και ένα χρόνο. Ο θάνατος του άντρα μου ήταν κάτι που περιμέναμε. Ήμασταν μαζί πολλά χρόνια και τον τελευταίο χρόνο που είμαι χήρα προσπαθώ να συνηθίσω αλλά έχω ξεχάσει πώς είναι να είσαι μόνη

Παναγία η Γιάτρισσα: Ένα από τα μεγαλύτερα προσκυνήματα της Μάνης
Ενδιαφεροντα

Παναγία η Γιάτρισσα: Ένα από τα μεγαλύτερα προσκυνήματα της Μάνης

Ήταν αδιανόητο όταν είμασταν παιδιά να μην ανέβουμε στη Γιάτρισσα. Το προσκύνημα σήμαινε και το τέλος των διακοπών. Κείνα τα χρόνια δεν υπήρχε και δρόμος απο τη δυτική πλευρά της μονής κι έτσι ο ποδαρόδρομος ήταν η μοναδική επιλογή. Δυο μονοπάτια οδηγούσαν στο μοναστήρι. Ένα από τη Φινάσια στο Καρυοβούνι κι ένα από τη Μηλιά. […]

Ο 11χρονος Θοδωρής παλεύει με τον καρκίνο και δώρισε το επίδομα του σε άλλα παιδάκια που έχουν ανάγκη
Ενδιαφεροντα

Ο 11χρονος Θοδωρής παλεύει με τον καρκίνο και δώρισε το επίδομα του σε άλλα παιδάκια που έχουν ανάγκη

Ο 11χρονος Θοδωρής από τον Τύρναβο δίδαξε το μεγαλείο της ψυχής του, αποκαλύπτοντας ότι αποφάσισε να προσφέρει ως δωρεά το επίδομά που λαμβάνει στον ξενώνα της «Ελπίδας».

Γενοκτονία των Αρμενίων: Το φρικιαστικό έγκλημα της συστηματικής εξόντωσης ενός ολόκληρου λαού
Ενδιαφεροντα

Γενοκτονία των Αρμενίων: Το φρικιαστικό έγκλημα της συστηματικής εξόντωσης ενός ολόκληρου λαού

Η γενοκτονία των Αρμενίων, η πρώτη γενοκτονία του 20ου αιώνα, αναφέρεται στη φυσική εξόντωση των Αρμενίων χριστιανών που ζούσαν στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και ξεκίνησε από την άνοιξη του 1915 έως το φθινόπωρο του 1916. Υπήρχαν περίπου 1,5 εκατομμύριο Αρμένιοι που ζούσαν στην πολυπολιτισμική Οθωμανική Αυτοκρατορία το 1915. Σύμφωνα με όσα έχουν καταγραφεί, τουλάχιστον 664.000 πέθαναν […]

Υποκλίθηκαν όλοι: 19χρονος με σύνδρομο Down τερμάτισε με ρεκóρ τον μαραθώνιο και μας έκανε να δακρύσouμε
Ενδιαφεροντα

Υποκλίθηκαν όλοι: 19χρονος με σύνδρομο Down τερμάτισε με ρεκóρ τον μαραθώνιο και μας έκανε να δακρύσouμε

Ο Lloyd Martin είναι και επίσημα ο νεαρότερος άνδρας με αναπηρία που ολοκληρώνει μαραθώνιο και συγκεκριμένα τον αγώνα του Λονδίνου, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Απριλίου. Σύμφωνα με την μητέρα του, Ceri Hooper, η οποία είναι και προπονήτριά του, ο Lloyd, που πάσχει από σύνδρομο Down, έκανε το όνειρό του πραγματικότητα, καθώς μεταξύ άλλων αυτή ήταν […]

Η Παναγία επεμβαίνει στις δυσκολότερες στιγμές τής ζωής μας
Ενδιαφεροντα

Η Παναγία επεμβαίνει στις δυσκολότερες στιγμές τής ζωής μας

Ο χώρος τής μονάδας εντατικής θεραπείας είναι ένας χώρος ο οποίος γίνεται αγώνας εντατικός εναντίον τού θανάτου. Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό παλεύουν με τον θάνατο που διεκδικεί τον ασθενή, αλλά και ο ασθενής βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση. Μπροστά του βλέπει τον θάνατο να έρχεται, και αυτό τού αυξάνει την στενοχώρια, συγχρόνως είναι μόνος […]

Αλφαβητάριο, το βιβλίο για τα «πρωτάκια» που άντεξε στο χρόνο και μεγάλωσε  γενιές Ελλήνων
Ενδιαφεροντα

Αλφαβητάριο, το βιβλίο για τα «πρωτάκια» που άντεξε στο χρόνο και μεγάλωσε γενιές Ελλήνων

Το πρώτο αναγνωστικό με το όνομα, Αλφαβητάριο, κυκλοφόρησε το 1919 και ήταν μέρος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του Ελευθέριου Βενιζέλου, σύμφωνα με την οποία η δημοτική γλώσσα θα διδασκόταν στα σχολεία. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Έμεινε γνωστό σαν «το Αλφαβητάρι με τον Ήλιο», λόγω του εξωφύλλου του που επιμελήθηκε μαζί με την υπόλοιπη εικονογράφηση ο Κ. Μαλέας. Η συντακτική ομάδα […]

Θυμάσαι τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο λίγες δραχμές;
Ενδιαφεροντα

Θυμάσαι τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο λίγες δραχμές;

Παλιά Αθήνα του 1960. Άλλοι άνθρωποι, άλλες εικόνες. Τότε που δεν έβγαζες εισιτήριο σε μηχάνημα ή κάρτα διαδρομών για να επιβιβαστείς στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τότε που έπαιρνες το λεωφορείο και έπρεπε να έχεις ψιλά πάνω σου γιατί «έκοβες» μέσα το εισιτήριο. Τα λεωφορεία στην παλιά Αθήνα δεν είχαν σχέση με τα σημερινά. Το μόνο […]

Τελευταία Νέα

Λευτέρης Πετρούνιας: Χρυσός πρωταθλητής Ευρώπης στους κρίκους για έβδομη φορά
Αθλητικά

Λευτέρης Πετρούνιας: Χρυσός πρωταθλητής Ευρώπης στους κρίκους για έβδομη φορά

Άλλη μία χρυσή νίκη για τον Λευτέρη Πετρούνια στο Ρίμινι της Ιταλίας Ο Έλληνας Ολυμπιονίκης πραγματοποίησε άλλη μία σπουδαία εμφάνιση, αυτήν τη φορά στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής, κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης και έγραψε ιστορία. Ο Λευτέρης Πετρούνιας ολοκλήρωσε ακόμα έναν θρίαμβο, στο Ρίμινι της Ιταλίας. Ο 33χρονος αναδείχθηκε πρωταθλητής Ευρώπης στους κρίκους. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ […]

POS – Ταμειακές μηχανές: Λήγει την Μεγάλη Τρίτη η προθεσμία για τη διασύνδεση – Τσουχτερά πρόστιμα στους παραβάτες
Επικαιροτητα

POS – Ταμειακές μηχανές: Λήγει την Μεγάλη Τρίτη η προθεσμία για τη διασύνδεση – Τσουχτερά πρόστιμα στους παραβάτες

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα και οι ελάχιστες επιχειρήσεις, περίπου το 5% – 6% του συνόλου, που δεν έχουν κάνει τη διασύνδεση POS – ταμειακών μηχανών θα πρέπει να το πράξουν άμεσα αν δεν θέλουν να τους επιβληθούν τσουχτερά πρόστιμα, κι αυτό επειδή την Μ. Τρίτη (30.4.2024) λήγει η προθεσμία διασύνδεσης. Ο αριθμός των επιχειρήσεων που … αγνοούνται είναι περίπου […]

Αναχωρούν οι πρώτοι εκδρομείς του Πάσχα: Αυξημένη η κίνηση στον Πειραιά και τις Εθνικές Οδούς
Ελλαδα

Αναχωρούν οι πρώτοι εκδρομείς του Πάσχα: Αυξημένη η κίνηση στον Πειραιά και τις Εθνικές Οδούς

Ξεκίνησε η έξοδος ενόψει του Πάσχα. Οι πιο τυχεροί που οι επαγγελματικές υποχρεώσεις τους το επιτρέπουν, αναχωρούν από σήμερα, Σάββατο του Λαζάρου και θα κάνουν παρατεταμένες διακοπές έως και τη Δευτέρα του Πάσχα. Στο λιμάνι του Πειραιά από το πρωί επικρατεί το αδιαχώρητο. Χθες ταξίδεψαν 20.000 άτομα και σήμερα περίπου 25.000. Δεκαεπτά δρομολόγια είναι προγραμματισμένα για σήμερα, 7 από […]

Τα είπε έδω από τα δόντια ο Δημήτρης Σκουλός: “Κοιτάξτε το μαγιώ μου και το πωπουλίνι και είμαι influerncer; Τι παράδειγμα δίνουμε;”
ShowBiz

Τα είπε έδω από τα δόντια ο Δημήτρης Σκουλός: “Κοιτάξτε το μαγιώ μου και το πωπουλίνι και είμαι influerncer; Τι παράδειγμα δίνουμε;”

“Σαν φωτογράφος είμαι κατά γιατί όταν μία γυναίκα αλλοιώνει κάτι σε μία φωτογραφία για να είναι αρεστή, δεν είναι ωραίο παράδειγμα” ανέφερε ο Δημήτρης Σκουλός. Ο Δημήτρης Σκουλός θα μιλήσει στις «Μαμά-δες» και στην Τζένη Θεωνά για τα φίλτρα στις φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο. «Η φωτογραφία είναι για να αποτυπώσεις μία ωραία στιγμή. […]

Μητέρα Γιάννη Καλλιάνου: «Ο γιατρός πήρε φακελάκι, δεν υπήρχαν ούτε σεντόνια στο νοσοκομείο»
Ελλαδα

Μητέρα Γιάννη Καλλιάνου: «Ο γιατρός πήρε φακελάκι, δεν υπήρχαν ούτε σεντόνια στο νοσοκομείο»

«Κόλαφος» η μητέρα του Γιάννη Καλλιάνου, ξεσπά στο «Tlive» για όσα βίωσε ο σύζυγός της Δημήτρης Καλλιάνος που «έφυγε» από τη ζωή στο Αττικόν. Ξέσπασε στην εκπομπή «Tlive» η μητέρα του Γιάννη Καλλιάνου και σύζυγος του Δημήτρη Καλλιάνου που «έφυγε» από τη ζωή μετά τη νοσηλεία του στο Αττικόν. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Πιο αναλυτικά, η ίδια μιλώντας […]

Λευτέρης Πανταζής: «Έχω βάλει λάδι στην Μαρίνα Σάττι. Μακάρι να είμαστε πρώτοι στην Eurovision»
ShowBiz

Λευτέρης Πανταζής: «Έχω βάλει λάδι στην Μαρίνα Σάττι. Μακάρι να είμαστε πρώτοι στην Eurovision»

Δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής της Ελένης Χατζίδου και του Ετεοκλή Παύλου έκανε ο Λευτέρης Πανταζής. Ο επιτυχημένος τραγουδιστής, κατά την διάρκεια των δηλώσεών του, ανέφερε ότι έχει βάλει «λάδι» στην Μαρίνα Σάττι. Μιλώντας για την Ελένη Μενεγάκη είπε: «Η Ελένη Μενεγάκη θα σταματήσει για πάντα ή για λίγο; Γιατί η Ελένη είναι πολύ έξυπνη! […]

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο άντρας μου τα είχε με τον γυναικολóγο μου. Τα έχω χαμένα. Να το απoδεχτώ; Τι να κάνω;
Σχέσεις

Ο άντρας μου τα είχε με τον γυναικολóγο μου. Τα έχω χαμένα. Να το απoδεχτώ; Τι να κάνω;

Είμαι 30 χρονών και είμαι Θεσσαλονικιά. Είμαι παντρεμένη με έναν άντρα που μέχρι σήμερα, πίστευα πως ήταν το jack pot της ζωής μου. Καλός, ήρεμος, τυπικός στις υποχρεώσεις του και μέχρι πριν λίγες ημέρες δεν είχε δώσει σημεία να αμφισβητήσω ή να αναρωτηθώ αν μου κρύβει κάτι. Η ζωή μας κυλούσε ήρεμα. Το πρωί πηγαίναμε […]

Σοκ στον ΗΣΑΠ, κóπnκε στα 2: Άνδρας πńδnξε στις γραμμές του τρένου και σκοτwθnκε, έκλεινε τα μάτια του ο κόσμος
Ελλαδα

Σοκ στον ΗΣΑΠ, κóπnκε στα 2: Άνδρας πńδnξε στις γραμμές του τρένου και σκοτwθnκε, έκλεινε τα μάτια του ο κόσμος

Ένας 37χρονος έδωσε τέλος στη ζωή του, σήμερα, Παρασκευή, το πρωί, πηδώντας στις γραμμές του τρένου, στον σταθμό του ΗΣΑΠ, στη Νέα Ιωνία, μπροστά στα μάτια δεκάδων επιβατών. Ειδικότερα, στις 8.10 το πρωί, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οπότε ο σταθμός ήταν κατάμεστος από κόσμο που πήγαινε στις δουλειές του, ο αυτόχειρας έπεσε στις ράγες […]

Κασσελάκης: «Ο Τάιλερ είναι πολύ πιο σεμνός από μένα – Θα ήθελα μέχρι τα 40 να έχουμε αποκτήσει παιδιά»
Πολιτική

Κασσελάκης: «Ο Τάιλερ είναι πολύ πιο σεμνός από μένα – Θα ήθελα μέχρι τα 40 να έχουμε αποκτήσει παιδιά»

Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Στέφανος Κασσελάκης στον Αντώνη Σρόιτερ και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στη ζωή τους με τον σύντροφό του, Τάιλερ Μάκμπεθ “Μετά τον γάμο αυτό που άλλαξε, είναι το νομικό πλαίσιο της σχέσης μας, τίποτα άλλο. Τα πράγματα τώρα είναι καλύτερα, στην αρχή, ειδικά την περίοδο της εσωκομματικής αναστάτωσης, […]

close menu