Ο δάσκαλος μπορεί να «αλλάξει» ένα παιδί. Αρκεί να προσέξει την ψυχή του
Ενδιαφεροντα

Ο δάσκαλος μπορεί να «αλλάξει» ένα παιδί. Αρκεί να προσέξει την ψυχή του

Ο δάσκαλος μπορεί να «αλλάξει» ένα παιδί. Αρκεί να προσέξει την ψυχή του

Ο Νίκος κάθεται σιωπηλός στην τάξη.. Η παρουσία του απουσία..”Δεν τραβάει .. Δεν διαβάζει “λέει συχνά πια ο δάσκαλος στους γονείς του και εκείνοι αρχίζουν να ντρέπονται που ο μικρός δεν τα καταφέρνει..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Μα τον Νίκο δεν τον σηκώνει ο δάσκαλος να πει μάθημα και εκείνος εδώ και καιρό δεν τολμάει να σηκώσει το χέρι του. Αν το κάνει οι άλλοι θα τον κοροϊδέψουν..

Ο δάσκαλος θα του φωνάξει και για άλλη μια φορά θα του πει: “Να διαβάζεις Νίκο. Πάλι αδιάβαστος ήρθες”..

Και το παιδί βουλιάζει όλο και πιο πολύ σε χαμένα γνωστικά αντικείμενα που δεν μπορεί να κατανοήσει.

Η Σταυριανή κοιτά σαν χαμένη. Ακόμα συλλαβίζει και ας πάει Ε τάξη, αργεί να αντιγράψει και δεν μπορεί να ακολουθήσει την τάξη…Προέρχεται από οικογένεια που τα παιδιά τη χαρακτηρίζουν «φτωχή». Μένει σε ένα σπίτι έξω από την πόλη, χωρίς άλλα παιδιά στην οικογένεια, χωρίς φίλους και οι γονείς της γεωργοί στηρίζονται από την σύνταξη του παππού που μένει μαζί τους. Τα ρούχα της φθαρμένα, παλιά αλλά καθαρά είναι αδύνατο να συναγωνιστούν τα ρούχα των συμμαθητριών της. Δυο κορίτσια την κάνουν παρέα μα και αυτή δεν θέλει ελεημοσύνη. Ετσι νιώθει.. Έχει κλειστεί στον εαυτό της και πια δεν μιλάει και δεν χαμογελάει.. Μα κανείς δεν το βλέπει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Η Σταυριανή απλά περιθωριοποιήθηκε. Ο Χρήστος και ο Πάνος “σκοτώνονται” συνεχώς. Ο ένας αντιμετωπίζει ως αντίπαλο τον άλλο. Πρώτοι σε όλα θέλουν να είναι.. Στα μαθήματα, στους φίλους, στις σκανταλιές, στα πειράγματα.. Μόνο που τα πειράγματά τους πολλές φορές είναι επικίνδυνα. Ποιος να τολμήσει να τα βάλει μαζί τους; Συνέχεια βρίσκονται έξω από το γραφείο του Διευθυντή και οι γονείς πάντα δίπλα να προσπαθούν να καταλάβουν τι τρέχει..” Η τάξη αυτή είναι ανάγωγη και κακομαθημένα όλα τα παιδιά”, “Δεν είναι τάξη αυτή..Είναι βάσανο”..

“Δύσκολη τάξη για το δάσκαλο που θα τα πάρει. Πρέπει να έχει Άγιο για να τη βγάλει καθαρή”. Και ένας δάσκαλος ή μια δασκάλα αναλαμβάνει την τάξη, του χτυπάνε φιλικά την πλάτη..”Άντε και καλό κουράγιο..¨Και εκείνος ξεκινά..Δεν βιάζεται. Τα μαθήματα μπορούν να περιμένουν λίγο.. Ξέρει εξάλλου τι έχει σημασία για τα παιδιά. Γνωρίζεται μαζί τους. Παρατηρεί την ώρα που διδάσκει. Περπατάει ανάμεσα στα παιδιά και δίνει ευκαιρίες σε όλα να μιλήσουν.. Ξεχωρίζουν από μακριά οι μαθητές που ήταν οι πιο δημοφιλείς και ..αγαπημένα παιδιά για μαθητές και δασκάλους.. Ο Νίκος κρύβεται μα ο δάσκαλος τολμά να του κάνει μια ερώτηση. Καταλαβαίνει πως ο Νίκος δεν μπορεί να κατανοήσει τι τον ρώτησε. Απλοποιεί την ερώτηση. Τον υποβοηθά κιόλας. Πετάγονται οι μαθητές να συμπληρώσουν. Κάποιοι γελούν. Και σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά.. Σταματάει την εξέταση.. Σοβαρεύει..

Αφήνει το βιβλίο και όρθιος στην μέση της τάξης στρέφει το βλέμμα του σε έναν έναν τους μαθητές.. Δεν κοροϊδεύει κανείς μαθητή του, δεν έχει κανείς δικαίωμα να προσβάλλει τον άλλο επειδή “δεν ξέρει”. Μιλάει για τα αισθήματα αυτού του παιδιού, για το πως νιώθει το παιδί, δίνει δικά του παραδείγματα, βάζει ένα “αστέρι” της τάξης να νιώσει όπως νιώθει ο Νίκος..Χρειάζεται τρόπος και κόπος να καταλάβουν τα παιδιά.. Χρειάζεται δουλειά να μάθουν να νιώθουν τι σημαίνει μαθησιακές δυσκολίες και πως νιώθει ένα παιδί όταν δεν το αποδέχονται..

Ο δάσκαλος βοηθά το Νίκο αλλά και τα άλλα τα παιδιά. Το Νίκο ώστε να ενταχθεί στην τάξη και τους συμμαθητές του να τον αποδεχτούν. Κάνει ομάδες, εντάσσει το Νίκο, δίνει εργασίες, χρησιμοποιεί χρώματα για να επισημαίνει ο Νίκος τα βασικά, κάνει ερωτήσεις, δείχνει εικόνες, κάνει σχεδιαγράμματα, υπογραμμίζει, συζητά με το Νίκο και επειδή διαφαίνεται πως οι μαθησιακές του δυσκολίες δείχνουν πιθανή δυσλεξία τον απαλλάσσει από τα γραπτά. Πλέον ο Νίκος και χωρίς χαρτί από το ΚΕΔΔΥ εξετάζεται προφορικά στις ίδιες ερωτήσεις με τα παιδιά. Πάνω από όλα το παιδί και όχι τα χαρτιά. Και πραγματικά ο Νίκος “φορτσάρει”. Ο γονείς το βλέπουν. Ο Νίκος άλλαξε. Έχει πια αυτοπεποίθηση. Μα ο δάσκαλος δεν μένει μόνο στο μάθημα. Δίνει ευκαιρίες για να εργαστούν σε διάφορες εργασίες και αποκαλύπτεται μπροστά τους ένα μικρό ταλέντο στη φωτογραφία. Και αυτό το ταλέντο δεν μένει ανεκμετάλλευτο έτσι οργανώνεται στο τέλος της χρονιάς ένας διαγωνισμός φωτογραφίας για όλο το σχολείο και ο Νίκος με τη βοήθεια που του παρέχει παραδίδει μαθήματα για το διαγωνισμό..

Ο μικρός μαθητής πια, έχει τις ίδιες ευκαιρίες και ας μη περάσει ο δρόμος του από το Πανεπιστήμιο.. Το μέλλον κανείς όμως δεν το ξέρει. Μα αυτός σήμερα είναι πια ένα χαρούμενο παιδί.

Η Σταυριανή είναι ένα παιδί που μεγαλώνει μοναχικά. Στερημένα .. Δεν έχει τις ίδιες παραστάσεις με τους συμμαθητές της.. Κάποιοι οριοθέτησαν το παιδί ως παιδί με οριακή νοημοσύνη.. Μα πως μπορείς να το λες όταν δεν ξέρεις; Όταν δεν ξέρεις το σπίτι του, το χώρο του; Το πως ζει; Ίσως είναι αργά για παρέμβαση μα η Σταυριανή το μόνο της μειονέκτημα είναι το ότι δεν έχει εμπειρίες, δεν έχει φίλους, παρέες..

Ο δάσκαλος βλέπει πως προσπαθεί. Σίγουρα δεν θα μπορέσει να καλύψει όλα τα κενά της.. Αλλά είναι παιδί που μπορεί με τη βοήθειά του να καλύψει κάποια απόσταση. Συζητά με τους μαθητές..Κάποιοι πραγματικά κοιτούν τη Σταυριανή με μια “κατώτερη” ματιά. Κάποιοι άλλοι όμως απλά δεν ήξεραν.. Δεν προσβάλλει το παιδί. Φέρνει απλά στο τμήμα μια ιστορία, μια ταινία και μετά συζητούν..

Η ενσυναίσθηση πάλι γίνεται μέσο για να πλησιάσουν την Σταυριανή.. Αποφασίζουν οι μαθητές να τη βοηθήσουν. Κάθονται μαζί της κάθε μέρα και άλλος. Της δείχνουν τα μαθήματα. Τη βοηθούν σε ό,τι δεν καταλαβαίνει. Οι δικές της ασκήσεις είναι διαφορετικές πιο κοντά στις δικές της παραστάσεις μα το θέμα είναι ότι αυτό που πρέπει να παρουσιαστεί παρουσιάζεται..

Ακόμα και το συντακτικό και η γραμματική παρουσιάζονται μέσα από παραδείγματα από τη δική της ζωή. Διαβάζουν παραμύθια στο χώρο της βιβλιοθήκης και η Σταυριανή τα αφηγείται στην τάξη και τα ζωγραφίζει. ΑΠΛΆ μεν αλλά τα ζωγραφίζει.. Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο αλλά τουλάχιστον πια δεν είναι μόνη. Μια φορά κάθε βδομάδα μετά τη συνεννόηση του δασκάλου πρώτα με τους γονείς της Σταυριανής και μετά με τους άλλους γονείς, μένει στο σπίτι των κοριτσιών που είναι φίλες της.. Δεν είναι πια μόνη..

Το μέλλον της κανείς δεν το ξέρει. Αλλά για τη Σταυριανή πια το ότι την αποδέχονται είναι το πιο σημαντικό. Για αυτό είναι ευτυχισμένη.

Η τάξη του Χρήστου και του Πάνου είναι η πιο ζωηρή. Όλοι να μιλήσουν, όλοι να ναι πρώτοι, όλοι να κάνουν το δικό τους. Σκοτωμοί, παρεξηγήσεις, προβλήματα ..Και ο Θεός βοηθός.

”Είναι από τις τάξεις που κάνεις το Σταυρό σου και περιμένεις πότε θα πάνε στο..Γυμνάσιο(;;;)” (αυτό λέγεται από πολλούς. Είτε γονείς, είτε από όσους εμπλέκονται με την τάξη)

Είπαμε πρώτα τα παιδιά κάτι υπάρχει για να ναι τόσο ζωηροί.. Πρέπει ο δάσκαλος να κάνει ένα πλάνο.. Να βρεθεί ένας τρόπος να ελεγχθεί η κατάσταση πριν τραυματιστεί κανείς. Πρώτο σχέδιο.. Εφημερία.. Ο κάθε εκπαιδευτικός έχει εφημερία κάθε βδομάδα. Και ο δάσκαλος εξηγεί στα παιδιά τι σημαίνει εφημερία.

Και ήρθε η ώρα να βάλει τη φαντασία στη μέση. Περνάει στους μαθητές του πως είναι κάτι σαν..δύναμη SWATT που σημαίνει ¨Ομάδα άμεσης επέμβασης σε προβλήματα”. Και έτσι τους κάνει..βοηθούς “ελέγχου”. Κάθε φορά που έχει εφημερία, αναλαμβάνουν και οι δυναμικοί μαθητές του τα “δικά τους πόστα”. Άλλοι στις πόρτες, άλλοι στις εξώπορτες, άλλοι στους διαδρόμους..

Υπάρχει καθηκοντολόγιο και κάθε φορά επαναλαμβάνεται η ίδια εντολή: “Εσείς απλά εντοπίζετε το πρόβλημα και ενημερώνετε πως αν συνεχίσουν αυτό που κάνουν (κυρίως διαπληκτισμούς) θα ενημερώσετε τους εκπαιδευτικούς εφημερίας”. Ο Πάνος και ο Χρήστος είναι σε κάθε μία από τις δύο πόρτες..

Απλά σταματούν τους μαθητές να ανεβαίνουν στις τάξεις. Την επόμενη βδομάδα ο δάσκαλος τους έχει μαζί στην …περιπολία. Το καλύτερο είναι να τους φέρει κοντά με αυτό τον τρόπο καθώς συζητούν ήρεμα. Δεν τους αντιμετωπίζει ως ..δημιουργούς φασαρίας αλλά ως μαθητές με ανησυχίες…

Την επόμενη είναι μόνο οι δυο τους. Παρεμβαίνουν στους μαθητές που διαπληκτίζονται και τον φωνάζουν όταν έχουν θέμα συνέχισης της παραβατικής συμπεριφοράς των μαθητών…Το σχέδιο “εφημερία” αποδίδει καθώς τα δύο παιδιά συνεργάζονται. Όσο για την “φασαρία” της τάξης αυτή μετατρέπεται σε δημιουργικότητα. Μαθήματα προς διδασκαλία παρουσιάζονται από τα παιδιά προγράμματα για την βία επίσης και για κάθε παγκόσμια ημέρα. Ομάδες αντι-bulling αναλαμβάνουν να εξηγήσουν στους μικρότερους τι δεν πρέπει να κάνουν μέσα σε αυτούς και ο Πάνος και ο Χρήστος που έχουν αλλάξει.

Ο Πάνος πια έχει μάθει να μετράει μέχρι το 10 πριν ξεσπάσει και πολλές φορές χρησιμοποιεί μια ελαστική μικρή μπάλα εκτόνωσης που κρύβει μέσα στα χέρια του. Τον βοηθάει όχι μόνο να μη θυμώνει εύκολα, αλλά και να συγκεντρώνεται περισσότερη ώρα..Τώρα πια βοηθά και ως μαθηματικό μυαλό τους υπόλοιπους. Από την άλλη ο Χρήστος αναλαμβάνει να βοηθάει στα μαθήματα της γλώσσας και να οργανώνει ομάδες και επιτέλους κάθονται μαζί. Βέβαια κάποιες φορές διαπληκτίζονται αλλά το παρελθόν δεν μοιάζει με το παρόν…

Αυτή η τάξη έχει ακόμα φασαρία. Ο δάσκαλος κάθε μέρα βγαίνει… “κουφός” από τις φωνές τους και με πονοκέφαλο από τις ερωτήσεις τους αλλά πια η “φασαρία” έχει μετατραπεί σε δημιουργικότητα και κάτι μοναδικό συμβαίνει!!! Τα παιδιά επιτέλους παίζουν μαζί. Έχουν γίνει ομάδα. Μη μου πείτε ότι σε όλους μας δεν έχει τύχει μια τέτοια τάξη, ή δεν είχατε τέτοιους μαθητές. Το θέμα είναι ο δάσκαλος να ναι εκεί. Λίγο ψυχολόγος, λίγο εφευρέτης, λίγο θεωρητικός, πολύ πρακτικός, πάντα υπομονετικός και πάνω από όλα δημιουργικός σε όλα τα επίπεδα.

Η γνώση δεν έχει σημασία όταν οι μαθητές μας έχουν άλλα να αντιμετωπίσουν και κυρίως τον εαυτό τους. Πρέπει κάποια παιδιά να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και κάποια άλλα να τιθασεύσουν τον εγωισμό τους για να μπορέσει ο δάσκαλος και οι μαθητές να λειτουργήσουν ως ομάδα για να προχωρήσουν στη γόνιμη γνώση…

Πρέπει ο δάσκαλος να μπορεί να αναγνωρίζει τις ιδιαιτερότητες, να στηρίζει αλλά και να βοηθάει το κάθε παιδί ανάλογα με ό,τι αυτό κουβαλάει στην πλατούλα του από το περιβάλλον του, αλλά και ανάλογα με το χαρακτήρα και την προσωπικότητά του.

Να κοιτάξει να βγάλει προς τα έξω τα καλά στοιχεία και να τιθασεύσει τα αρνητικά.. Και κάθε παιδί που ο δάσκαλος θα βοηθήσει, κάποια στιγμή στο μέλλον το παιδί αυτό θα καταφέρει πολλά περισσότερα από όσα του πρόσδιδε ο περίγυρός του.

Ο δάσκαλος έχει τη δύναμη να δώσει φτερά σε ένα παιδί. Αρκεί να προσέξει την ψυχή του..

Γράφει η εκπαιδευτικός Βασιλική Μηρτσέκη

πηγή: emvolos.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Ακολουθήστε το Diaforetiko στο Google news Google News

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Ενδιαφεροντα

Γενοκτονία των Αρμενίων: Το φρικιαστικό έγκλημα της συστηματικής εξόντωσης ενός ολόκληρου λαού
Ενδιαφεροντα

Γενοκτονία των Αρμενίων: Το φρικιαστικό έγκλημα της συστηματικής εξόντωσης ενός ολόκληρου λαού

Η γενοκτονία των Αρμενίων, η πρώτη γενοκτονία του 20ου αιώνα, αναφέρεται στη φυσική εξόντωση των Αρμενίων χριστιανών που ζούσαν στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και ξεκίνησε από την άνοιξη του 1915 έως το φθινόπωρο του 1916. Υπήρχαν περίπου 1,5 εκατομμύριο Αρμένιοι που ζούσαν στην πολυπολιτισμική Οθωμανική Αυτοκρατορία το 1915. Σύμφωνα με όσα έχουν καταγραφεί, τουλάχιστον 664.000 πέθαναν […]

Υποκλίθηκαν όλοι: 19χρονος με σύνδρομο Down τερμάτισε με ρεκóρ τον μαραθώνιο και μας έκανε να δακρύσouμε
Ενδιαφεροντα

Υποκλίθηκαν όλοι: 19χρονος με σύνδρομο Down τερμάτισε με ρεκóρ τον μαραθώνιο και μας έκανε να δακρύσouμε

Ο Lloyd Martin είναι και επίσημα ο νεαρότερος άνδρας με αναπηρία που ολοκληρώνει μαραθώνιο και συγκεκριμένα τον αγώνα του Λονδίνου, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Απριλίου. Σύμφωνα με την μητέρα του, Ceri Hooper, η οποία είναι και προπονήτριά του, ο Lloyd, που πάσχει από σύνδρομο Down, έκανε το όνειρό του πραγματικότητα, καθώς μεταξύ άλλων αυτή ήταν […]

Η Παναγία επεμβαίνει στις δυσκολότερες στιγμές τής ζωής μας
Ενδιαφεροντα

Η Παναγία επεμβαίνει στις δυσκολότερες στιγμές τής ζωής μας

Ο χώρος τής μονάδας εντατικής θεραπείας είναι ένας χώρος ο οποίος γίνεται αγώνας εντατικός εναντίον τού θανάτου. Οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό παλεύουν με τον θάνατο που διεκδικεί τον ασθενή, αλλά και ο ασθενής βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση. Μπροστά του βλέπει τον θάνατο να έρχεται, και αυτό τού αυξάνει την στενοχώρια, συγχρόνως είναι μόνος […]

Αλφαβητάριο, το βιβλίο για τα «πρωτάκια» που άντεξε στο χρόνο και μεγάλωσε  γενιές Ελλήνων
Ενδιαφεροντα

Αλφαβητάριο, το βιβλίο για τα «πρωτάκια» που άντεξε στο χρόνο και μεγάλωσε γενιές Ελλήνων

Το πρώτο αναγνωστικό με το όνομα, Αλφαβητάριο, κυκλοφόρησε το 1919 και ήταν μέρος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης του Ελευθέριου Βενιζέλου, σύμφωνα με την οποία η δημοτική γλώσσα θα διδασκόταν στα σχολεία. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Έμεινε γνωστό σαν «το Αλφαβητάρι με τον Ήλιο», λόγω του εξωφύλλου του που επιμελήθηκε μαζί με την υπόλοιπη εικονογράφηση ο Κ. Μαλέας. Η συντακτική ομάδα […]

Θυμάσαι τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο λίγες δραχμές;
Ενδιαφεροντα

Θυμάσαι τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο λίγες δραχμές;

Παλιά Αθήνα του 1960. Άλλοι άνθρωποι, άλλες εικόνες. Τότε που δεν έβγαζες εισιτήριο σε μηχάνημα ή κάρτα διαδρομών για να επιβιβαστείς στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τότε που έπαιρνες το λεωφορείο και έπρεπε να έχεις ψιλά πάνω σου γιατί «έκοβες» μέσα το εισιτήριο. Τα λεωφορεία στην παλιά Αθήνα δεν είχαν σχέση με τα σημερινά. Το μόνο […]

Όταν έμαθα ότι έχω καρκίνο κατάλαβα ποιες είναι οι αληθινές μου φίλες – Δεν σήκωναν ούτε τα τηλέφωνα
Ενδιαφεροντα

Όταν έμαθα ότι έχω καρκίνο κατάλαβα ποιες είναι οι αληθινές μου φίλες – Δεν σήκωναν ούτε τα τηλέφωνα

ΤΟ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ. Είναι επώδυνο και χρειάζεσαι την οικογένεια και τους φίλους δίπλα σου για να σε στηρίξουν και να σε βοηθήσουν ουσιαστικά. Άλλωστε, οι καλοί φίλοι στα δύσκολα δε φαίνονται; ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Δυστυχώς, όχι πάντα… Δεν είναι λίγες οι φορές που επιστήθιες […]

Παράδειγμα προς μίμηση: Πτυχίο με άριστα για τον πρώτο τυφλό φοιτητή Σεβαστός Κουμτζής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ
Ενδιαφεροντα

Παράδειγμα προς μίμηση: Πτυχίο με άριστα για τον πρώτο τυφλό φοιτητή Σεβαστός Κουμτζής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΑΠΘ

Ο Σεβαστός Κουμτζής, έγινε ο πρώτος τυφλός φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Τελευταία Νέα

Τζένη Μπότση: «Έκανα μεγάλο αγώνα να αποκτήσω αυτό το παιδί. Είμαι πολύ περήφανη που είμαι μάνα»
ShowBiz

Τζένη Μπότση: «Έκανα μεγάλο αγώνα να αποκτήσω αυτό το παιδί. Είμαι πολύ περήφανη που είμαι μάνα»

Η Τζένη Μπότση αναφέρθηκε στην αντίδρασή της, όταν σε δηλώσεις της, άκουσε το υποκοριστικό «μανούλα» διορθώνοντας τον δημοσιογράφο ότι είναι μάνα. «Ήταν ένα απόσπασμα αυτό που είδατε από πράγματα που είχαμε πει πριν και είχαν μια συναισθηματική φόρτιση για μένα. Μιλάγαμε για κάτι πολύ συγκεκριμένο που με είχε φορτίσει συναισθηματικά, οπότε η απάντηση που έδωσε […]

«Κάνουν λες και αγόρασαν 2 πατάτες από το σούπερ μάρκετ» – Οργή στο Instagram για τα δίδυμα που απέκτησε ο Jacquemus με τον σύζυγό του
ShowBiz

«Κάνουν λες και αγόρασαν 2 πατάτες από το σούπερ μάρκετ» – Οργή στο Instagram για τα δίδυμα που απέκτησε ο Jacquemus με τον σύζυγό του

Πλήθος αρνητικών και οργισμένων σχολίων συγκέντρωσε η ανάρτηση του γνωστού σχεδιαστή μόδας Simon Porte Jacquemus, ο οποίος ανακοίνωσε ότι απέκτησε δίδυμα με τον σύζυγό του. Το γκέι ζευγάρι φαίνεται ότι απέκτησε τα παιδιά μέσω παρένθετης μητέρας, με τον Γάλλο σχεδιαστή να προχωρά σε ανάρτησή στον προσωπικό του λογαριασμό χωρίς να κάνει καμία αναφορά στην γυναίκα που τα έφερε στον […]

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα είπε όλα η Ελένη Ανουσάκη: Οι ομοφυλόφιλοι τώρα ξεσάλωσαν, παλιά ήταν διακριτικοί άνθρωποι
ShowBiz

Τα είπε όλα η Ελένη Ανουσάκη: Οι ομοφυλόφιλοι τώρα ξεσάλωσαν, παλιά ήταν διακριτικοί άνθρωποι

Μια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης παραχώρησε η ηθοποιός Ελένη Ανουσάκη στην εφημερίδα On Time και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στους ομοφυλόφιλους και την διαφορά τους συγκριτικά με το «χθες». ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Όσα ανέφερε Ερωτηθείσα για το πώς βλέπει την νέα γενιά και ειδικά αυτούς που συμμετέχουν σε ριάλιτι, όπως είναι το Survivor, και αργότερα γίνονται ηθοποιοί, η […]

Ελένη Δήμου: «Oι θρησκείες δημιουργήθηκαν για να φοβούνται οι άνθρωποι»
ShowBiz

Ελένη Δήμου: «Oι θρησκείες δημιουργήθηκαν για να φοβούνται οι άνθρωποι»

Η Ελένη Δήμου πήγε ως καλεσμένη της Αθηναΐδος Νέγκα στην εκπομπή που παρουσιάζει και στην έναρξη της συνέντευξής της, η τραγουδίστρια κλήθηκε να σχολιάσει το κομμάτι της πίστης και της θρησκείας. Ανάμεσα σε όσα είπε στην εκπομπή «Ως Αργά», η Ελένη Δήμου ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο σε τι δεν πιστεύει με αφορμή το τραγούδι της […]

close menu