Καινούργιες Ταυτότητες: Sold out τα ραντεβού για την έκδοσή τους
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού έως τον Νοέμβριο για την έκδοση ή αντικατάσταση των ταυτοτήτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πρωτεύουσες νομών
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα ραντεβού μέχρι τον Νοέμβριο προκειμένου να εκδώσουν ή να αντικαταστήσουν τις ταυτότητες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πρωτεύουσες νομών.
Πιο συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα οπότε και άνοιξε η πλατφόρμα για τον προγραμματισμό των ραντεβού είχαν ανοίξει 98.241 ραντεβού έως τις 30.11.2023, εκ των οποίων έχουν δεσμευτεί περίπου 60.000 (61%), ενώ απομένουν προς χρήση για τους πολίτες περίπου 38.000 διαθέσιμα ραντεβού.
Για τον λόγο αυτό από αύριο η ΕΛ.ΑΣ. σε συνεργασία με την ΓΓΠΣ θα εκκινήσει τη διάθεση ραντεβού και για τον μήνα Δεκέμβριο, δηλαδή ακόμα 49.335 ραντεβού.
Παράλληλα τις επόμενες μέρες αναμένεται να προβεί σε διπλασιασμό των διαθέσιμων ραντεβού για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, λόγω της αυξημένης ζήτησης των πολιτών. Σημειώνεται ότι εξυπηρετείται αντίστοιχος αριθμό εκτάκτων ραντεβού για ειδικούς λόγους (απώλεια ή κλοπή) καθώς και ευάλωτους πολίτες ή πολίτες με αδυναμία μετακίνησης μέσω των 60 κινητών κλιμακίων.
Η διαδικασία έκδοσης νέων ταυτοτήτων κατά την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής εξελίσσεται ομαλά και στα 367 σημεία ανά την επικράτεια. Σε αυτά τα σημεία λειτουργούν 429 θέσεις εξυπηρέτησης πολιτών που μπορούν να φέρουν εις πέρας περίπου 50.000 αιτήσεις ανά μήνα.
Η διαδικασία για την έκδοση νέας ταυτότητας
Οι ενδιαφερόμενοι αφού επισκεφθούν την πλατφόρμα id.gov.gr, επιλέγουν στην αίτησή τους Αρχή Έκδοσης με βάση τη διεύθυνση μόνιμης ή προσωρινής διαμονής τους στην Ελλάδα, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας, ώστε να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, και καταχωρούν τα εξής στοιχεία του προσώπου στο οποίο αφορά το ραντεβού: Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και προαιρετικά αριθμό τηλεφώνου.
Υπάρχει η δυνατότητα να κλείσει το ραντεβού τρίτος, ωστόσο θα πρέπει να υπάρχει αυτοπρόσωπη παρουσία του πολίτη για να εξυπηρετηθεί.
Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος αποστέλλεται μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επαλήθευση του email που δήλωσε ο ενδιαφερόμενος. Ακολούθως, λαμβάνει στο επιβεβαιωμένο email τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.
Το ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο οκτώ ώρες πριν την υποβολή του πρώτου αιτήματος. Ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει και 24 ώρες πριν αλλά και δύο ώρες πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.
Επίσης, διατηρείται χρονική απόσταση μεταξύ των ραντεβού των ενδιαφερομένων, ικανή για να ολοκληρωθεί ένα ραντεβού πριν ξεκινήσει το επόμενο. Οι ώρες και οι ημέρες των διαθέσιμων ραντεβού μπορούν να μεταβληθούν.
Ειδικά στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου.
Ολες οι Ειδήσεις
- Τήνος: 87χρονος χόρεψε ζεϊμπέκικο και έριξε χαρτονομίσματα στον μουσικό που έπαιζε βιολί
- Συγκίνηση στα Μετέωρα: «Αθάνατες» – Αναρριχητές φώναξαν τα ονόματα των 3 κοριτσιών που έχασαν την ζωή τους στα Τέμπη
- Τουρκία: Ως τζαμί λειτουργεί από σήμερα η ιστορική βυζαντινή Μονή της Χώρας στην Κωνσταντινούπολη
- Φθιώτιδα: Σιδερένια πόρτα σχολείου έπεσε και καταπλάκωσε 6χρονο παιδί
- Ράφα «ώρα μηδέν»: Το Ισραήλ βομβάρδισε δύο συνοικίες της Ράφας – Είχε δώσει εντολή εκκένωσης στους κατοίκους
- Παρ’ ολίγον θρίλερ στον αέρα: Επιβάτης αεροπλάνου είχε φίδια κρυμμένα μέσα στο παντελόνι του
- Καιρός: Με ήλιο και άνοδο της θερμοκρασίας η επιστροφή των εκδρομέων – Αναλυτική πρόγνωση μέχρι την Παρασκευή
- Κέρκυρα: Οι δηλώσεις του Δημάρχου για το απίστευτο ατύχημα με τον μπότη που έπεσε στο κεφάλι γυναίκας