Μια από τις ομορφότερες καμπάνιες εκεί έξω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


O YGAP είναι ένας Αυστραλιανός μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος με την καμπάνια Polished Man, που συμβαίνει για 3ο συνεχόμενο Οκτώβρη, έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τον κόσμο για τη βία που υφίστανται τα παιδιά. Ο σκοπός της καμπάνιας είναι απλός: Βάφεις 1 νύχι του χεριού σου με κάποιο χρώμα, στη συνέχεια σύμφωνα με το site «Αυτό θα προκαλέσει σε συζήτηση και η συζήτηση σε μια δωρεά που θα γίνει έπειτα από ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση που θα καταλήξει σε ένα κόσμο χωρίς παιδιά που υποφέρουν από βίαιη συμπεριφορά». Εδώ που τα λέμε κι εσύ αν έβλεπες ένα γνωστό σου με 1 νύχι του χεριού του βαμμένο, δεν θα τον ρωτούσες τι συνέβη;

Η ιδέα για την συγκεκριμένη καμπάνια, ανήκει στον Elliot Costello, τον CEO του YGAP και του ήρθε μετά την γνωριμία του με την μικρή Thea στην Καμπότζη η οποία έπεσε θύμα σεξουαλικής και σωματικής κακοποίησης στο ορφανοτροφείο όπου βρισκόταν. Τα βαμμένα νύχια ο Elliot τα εμπνεύστηκε από το γεγονός ότι η Thea είχε βαμμένα τα νύχια της ενώ συζητούσαν. Υποστήριξη στην καμπάνια έχουν δείξει και διάσημα ονόματα, όπως ο Chris Hemsworth.

Η καμπάνια έχει μέχρι σήμερα συγκεντρώσει πάνω από 170.000 ευρώ από τα οποία μεγάλο μέρος δίνεται σε κέντρα πρόληψης αποκατάστασης τραυμάτων σε παιδιά που κινδυνεύουν να υποστούν ή έχουν υποστεί βία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Πηγή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ