Όλος ο κόσμος μιλάει γι’αυτές: πρόκειται για εταιρίες κι επιχειρήσεις παγκοσμίου φήμης. Το branding τους, κοινώς η φίρμα, καθώς και τα σλόγκαν που το ακολουθούν είναι τόσο γνωστά που γίνονται ακόμα και δημοφιλείς ατάκες. Τί θα γινόταν, όμως, αν κάποιος είχε την φαεινή ιδέα να …παίξει με τις λέξεις, συνδυάζοντας το logo της εταιρίας και τα βασικά της μειονεκτήματα;

Ο Clif Dickens σκέφτηκε ένα αστείο και πρωτότυπο τρόπο για να ασκήσει τη χιουμοριστική κριτική του σε κάποιες παγκοσμίως γνωστές φίρμες, χρησιμοποιώντας το photoshop και αντικαθιστώντας τα αρχικά σλόγκαν γνωστών επιχειρήσεων με μερικά πιο ειλικρινή και… καυστικά, ακριβώς κάτω από το logo τους, το οποίο διατηρείται ανέπαφο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Όπως θα δείτε, μερικές από τις ατάκες που χρησιμοποιεί είναι πέρα για πέρα αληθινές. Μας ανακουφίζει που επιτέλους κάποιος σκέφτηκε να …βγάλει τη γλώσσα σε αυτούς τους κολοσσούς του επιχειρηματικού κόσμου και μάλιστα, με τρόπο που το μάτι μπερδεύεται, νομίζοντας πως πρόκειται για την αυθεντική διαφήμιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


 

διαφορετικό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ