11 πανέξυπνες τεχνικές πωλήσεων που μας έχουν πείσει όλους να αγοράσουμε το προϊόν
Ενδιαφεροντα

11 πανέξυπνες τεχνικές πωλήσεων που μας έχουν πείσει όλους να αγοράσουμε το προϊόν

11 πανέξυπνες τεχνικές πωλήσεων που μας έχουν πείσει όλους να αγοράσουμε  το προϊόν

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μας προσελκύσει ένα προϊόν. Παρακάτω θα βρείτε κάποια παραδείγματα εταιρειών που έχουν χρησιμοποιήσει την έξυπνη διαφήμιση για να μετατρέψουν τα συνηθισμένα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε κάτι διαφορετικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Κρύψτε το πορτοφόλι σας πριν την ανάγνωση. Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να αγοράσετε κάτι!

Red Bull

© gtsstatic

Για να κερδίσουν τους ανταγωνιστές τους, οι δημιουργοί του ενεργειακού ποτού, αποφάσισαν να θέσουν την τιμή του προϊόντος δύο φορές υψηλότερα. Επίσης, ζήτησαν από τους πωλητές να τοποθετήσουν το ποτό τους οπουδήποτε στο κατάστημα εκτός από το τμήμα των ποτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Taxi Mike

© taximike

Αντί να εκτυπώσουν αφίσες για τις παροχές τους, εκτυπώνουν οδηγούς πόλης που περιλαμβάνουν καφετέριες, μπαρ και άλλα κέντρα διασκέδασης. Με άλλα λόγια, αναφέρονται σε όλα τα μέρη που μπορούν να σας μεταφέρουν τα ταξί Mike στην πόλη.

HBO

© onionstatic

Για να προωθήσουν την τρίτη σεζόν του Game of Thrones, η HBO είχε μια μεγάλη σκιά δράκου να εμφανίζεται σε τυχαία σημεία, όπως σε εξώφυλλα περιοδικών και σε σελίδες εφημερίδων. Μάλιστα, το είχαν κάνει να προβάλλεται σε κτίρια ώστε να είναι το αποτέλεσμα πιο ρεαλιστικό.

Τσιγάρα Marlboro

© ilmercatino

Σε λίγο διάστημα, οι καταναλωτές των τσιγάρων Marlboro έμαθαν να παίρνουν τσιγάρα από το κουτί, χωρίς να το βγάζουν από τις τσέπες τους. Αυτό σήμαινε πως οι υπόλοιποι άνθρωποι δεν έβλεπαν την μάρκα των τσιγάρων. Έτσι, η εταιρεία σχεδίασε ένα κουτί με κορυφές, που έπρεπε να βγει από την τσέπη. Κατάφερε να κάνει τον κόσμο να δώσει προσοχή στο εμπορικό σήμα τους.

ΙΚΕΑ

© wp

Τα καταστήματα ΙΚΕΑ, έχουν μεγάλους και καμπυλωτούς διαδρόμους αλλά όχι τυχαία. Έτσι, εξασφαλίζουν ότι οι πελάτες θα δουν κάθε προϊόν τουλάχιστον 3 φορές από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Αυτό αυξάνει υποσυνείδητα την επιθυμία των πελατών να αγοράσουν κάτι ακόμη κι αν δεν το χρειάζονται.

Harley-Davidson

© Harley Davidson

Η διάσημη εταιρεία παραγωγής μηχανών, έχει την πρώτη θέση από την άποψη των τατουάζ που ενσωματώθηκαν στο λογότυπο της μάρκας. Όλα ξεκίνησαν όταν υποσχέθηκαν μεγάλες εκπτώσεις σε όσους αγοραστές είχαν τατουάζ «Harley-Davidson».

Χάπια Alka-Seltzer

© bioathens

Αρχικά, η εταιρεία κυκλοφόρησε διαφημίσεις με ένα χάπι πέφτει στο νερό. Αργότερα χρησιμοποιήθηκαν 2 χάπια. Είχε αποτέλεσμα. Προφανώς, ο άνθρωπος που συνέστησε την λήψη 2 χαπιών, κατάφερε να διπλασιάσει τις πωλήσεις. Το ίδιο συνέβη με τα μπουκάλια των σαμπουάν που έχουν την οδηγία «επαναλάβετε αν χρειαστεί». Και στις δύο περιπτώσεις, οι πωλήσεις αυξήθηκαν.

Pampers

© blogspot

Κάποτε, ένας χημικός μηχανικός με το όνομα Βίκτωρ Μιλς, είχε μια επαναστατική ιδέα όταν βοηθούσε την κόρη του να αλλάξει τις πάνες των μωρών της. Οι πάνες έπρεπε να πλένονται και να στεγνώνουν για να τις χρησιμοποιήσουν ξανά, ξανά και ξανά. Αυτό τον οδήγησε στην ιδέα της δημιουργίας πάνας μιας χρήσεως και δημιουργήθηκαν τα Πάμπερς.

 Ξυραφάκια για τους άνδρες και τις γυναίκες

Ερευνώντας τις διαφορετικές αγοραστικές συνήθειες ανδρών και γυναικών, οι διαφημιστές κατέληξαν στο εξής: Οι γυναίκες τείνουν να δαπανούν περισσότερα χρήματα για τα προϊόντα ομορφιάς. Αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν αγαθά με ίδιες λειτουργίες αλλά προορίζονται ξεχωριστά για άνδρες ή γυναίκες. Φυσικά, υπάρχει και διαφορά στην τιμή τους. Τα ξυραφάκια είναι απλά ένα παράδειγμα, μιας και αυτή η τάση αφορά σχεδόν κάθε προϊόν ομορφιάς.

Starbucks

© unipack

Κάποτε, εμφανίστηκε ένα κατάστημα καφέ που προωθούσε τον εαυτό του ως «μη-Starbucks». Είχε διαφορετικά έπιπλα, διαφορετική μουσική, διαφορετική ατμόσφαιρα και διαφορετικές υπηρεσίες. Τι έκαναν τα Starbucks με τον ανταγωνιστή τους; Αγόρασαν την εταιρεία του αλλά δεν έκλεισαν το κατάστημα. Αντιθέτως, ενίσχυσαν τον ανταγωνισμό, προσελκύοντας περισσότερους λάτρεις του καφέ στην ίδια εταιρεία.

Πηγή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Ακολουθήστε το Diaforetiko στο Google news Google News

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Ενδιαφεροντα

Τέμπη: «Δεν έφτασες ποτέ αλλά σε περιμένω ακόμη – Σ’ αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι και μου λείπεις τóσο πολύ» – Το σπαpακτικό κείμενο της μητέρας του 21χρονου Τάσου
Ενδιαφεροντα

Τέμπη: «Δεν έφτασες ποτέ αλλά σε περιμένω ακόμη – Σ’ αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι και μου λείπεις τóσο πολύ» – Το σπαpακτικό κείμενο της μητέρας του 21χρονου Τάσου

Ο Τάσος Κουτσόπουλος ήταν ένα από τα 57 θύματα της ανείπωτης σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη

Μαρία Μενούνος για τον θάνατο της μητέρας της: «Μου λείπεις τόσο πολύ μαμά»
Ενδιαφεροντα

Μαρία Μενούνος για τον θάνατο της μητέρας της: «Μου λείπεις τόσο πολύ μαμά»

Συμπληρωθήκαν κιόλας τρία χρόνια από τότε που η Μαρία Μενούνος έχασε την μητέρα της μετά από μάχη με τον καρκίνο και η γνωστή Ελληνοαμερικανή παρουσιάστρια εξέφρασε τις σκέψεις της με μια ανάρτηση της στο Instagram

Τελευταία Νέα

Τέμπη: «Δεν έφτασες ποτέ αλλά σε περιμένω ακόμη – Σ’ αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι και μου λείπεις τóσο πολύ» – Το σπαpακτικό κείμενο της μητέρας του 21χρονου Τάσου
Ενδιαφεροντα

Τέμπη: «Δεν έφτασες ποτέ αλλά σε περιμένω ακόμη – Σ’ αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι και μου λείπεις τóσο πολύ» – Το σπαpακτικό κείμενο της μητέρας του 21χρονου Τάσου

Ο Τάσος Κουτσόπουλος ήταν ένα από τα 57 θύματα της ανείπωτης σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη

Κυριακή του Πάσχα: Πώς γιορτάζεται σε ολόκληρη την Ελλάδα – Από το σούβλισμα του οβελία στον σαϊτοπόλεμο και τους χορούς στις εκκλησίες
Ελλαδα

Κυριακή του Πάσχα: Πώς γιορτάζεται σε ολόκληρη την Ελλάδα – Από το σούβλισμα του οβελία στον σαϊτοπόλεμο και τους χορούς στις εκκλησίες

Τα ήθη και τα έθιμα της ημέρας σε όλη τη χώρα - Στο Άγιο Όρος, το πρωί της Κυριακής, το πασχαλινό τραπέζι προβλέπει ψαρόσουπα και ψάρι

Κατάθεση ψυχής από Γιάννη Βογιατζή: «Είμαι πεντάρφανος… Δεν έχω ούτε μάνα, ούτε σύζυγο, ούτε κι αδερφό»
ShowBiz

Κατάθεση ψυχής από Γιάννη Βογιατζή: «Είμαι πεντάρφανος… Δεν έχω ούτε μάνα, ούτε σύζυγο, ούτε κι αδερφό»

Μέρες που είναι αυτές που διανύουμε, ο Γιάννης Βογιατζής σε μία κατάθεση ψυχής συγκινεί με τα λεγόμενά του. Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής Δύο τις 10, ο αγαπημένος ηθοποιός παραδέχτηκε: «Μεταξύ μας θα πω μια κουβέντα που δεν την έχουν πει άλλοι. Εγώ προτιμώ τον κινηματογράφο και όχι το θέατρο. Για να κάνεις το καλό […]

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατάθεση ψυχής από Γιάννη Βογιατζή: «Είμαι πεντάρφανος… Δεν έχω ούτε μάνα, ούτε σύζυγο, ούτε κι αδερφό»
ShowBiz

Κατάθεση ψυχής από Γιάννη Βογιατζή: «Είμαι πεντάρφανος… Δεν έχω ούτε μάνα, ούτε σύζυγο, ούτε κι αδερφό»

Μέρες που είναι αυτές που διανύουμε, ο Γιάννης Βογιατζής σε μία κατάθεση ψυχής συγκινεί με τα λεγόμενά του. Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής Δύο τις 10, ο αγαπημένος ηθοποιός παραδέχτηκε: «Μεταξύ μας θα πω μια κουβέντα που δεν την έχουν πει άλλοι. Εγώ προτιμώ τον κινηματογράφο και όχι το θέατρο. Για να κάνεις το καλό […]

Τέμπη: «Δεν έφτασες ποτέ αλλά σε περιμένω ακόμη – Σ’ αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι και μου λείπεις τóσο πολύ» – Το σπαpακτικό κείμενο της μητέρας του 21χρονου Τάσου
Ενδιαφεροντα

Τέμπη: «Δεν έφτασες ποτέ αλλά σε περιμένω ακόμη – Σ’ αγαπάω όσο δεν φαντάζεσαι και μου λείπεις τóσο πολύ» – Το σπαpακτικό κείμενο της μητέρας του 21χρονου Τάσου

Ο Τάσος Κουτσόπουλος ήταν ένα από τα 57 θύματα της ανείπωτης σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη

close menu