ShowBiz

Το Star Academy θυμίζει πως ο πάτος της ελληνικής τηλεόρασης είναι ακόμα πιο χαμηλά

Ένα reminder για σένα που σκοπεύεις να μείνεις μέσα απόψε το βράδυ.

Το κείμενο γράφτηκε πριν από την αποχώρηση του Νίκου Καρβέλα, αλλά παραμένει το ίδιο επίκαιρο. Γιατί; Να γιατί:

Παρ`όλα αυτά, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι; Πως αυτό το κομμάτι…

και αυτό:

….είναι 2 αξιοπρεπέστατα pop κομμάτια που ακόμα και σήμερα ακούγονται, συνήθως σε θεματικά 80`s/90s πάρτι με θαμώνες 25+ ετών, που αντιδρούν συνήθως με νοσταλγικά χαμόγελα και χορό. Ένας από αυτούς τους θαμώνες έχω υπάρξει κι εγώ. Με αυτήν την νοσταλγική αφορμή, αποφάσισα να ζήσω λίγο επικίνδυνα και να παρακολουθήσω (όχι όλο, δεν τα κατάφερα) το πρώτο επεισόδιο του Star Academy, με το δίδυμο Βίσση/Καρβέλα ως πρωταγωνιστές. Γρήγορα κατάλαβα πως ναι, τελικά αυτό που είχα γράψει εδώ, πως η ελληνική τηλεόραση έχει χαζέψει τελείως, δεν ισχύει. Γιατί το Star Academy θυμίζει πως ο πάτος της ελληνικής τηλεόρασης είναι ακόμα πιο χαμηλά.

Ας δουμε τους πρωταγωνιστές:

aca

Κωστόπουλος – Βίσση -Καρβέλας, σε φωτογραφίες πιο «στρωμένες» στο photoshop κι από εκείνες των προεκλογικών συγκεντρώσεων του Κ.Σημίτη. Χμμμ. Επίσης, το βαμμένο νύχι Καρβέλα αποτελεί υπόσχεση πως θα ακούσουμε κάτι σε goth metal κατά τη διάρκεια του show, ή απλά έπεσε μελάνι κατά λάθος;

Η έκτακτη συμμετοχή

epitropi

Αριστερά του Νίκου Καρβέλα, μια κυρία που φέρνει λίγο στη Ρεήτσελ από τα Φιλαράκια, αλλά δεν έχει καμία έκφραση στο πρόσωπο, ποια είναι; Α, ή Ναταλία Γερμανού! Αυτή που έγραψε το «Μπαμ και Κάτω Έτσι Απλά Μωράκι Μου Φευγάτο» και παρουσίαζε το Mega Star. Είμαστε μήπως στο 1995; ΟΧΙ.

Γίατί οι Stars δεν ακούγονται (και είναι θολοί)

for

starthemis

ggakgka

Αν πραγματικά, θέλετε να δείτε το Star Academy, χαμηλώστε τον ήχο,πείσετε τους εαυτούς σας πώς είναι ένα βουβό, talent show. Το πάνελ των κριτών, η Κατερίνα Γκαγκάκη (τι κάνει ακριβώς δεν κατάλαβα), η Κατερίνα Καινούργιου και ένας φλύαρος κοντός, δηλαδή «οι celebrities του show» δυσκολεύτηκαν πάρα, πάρα πολύ να εκφράσουν μια ολοκληρωμένη πρόταση χωρίς 532 σαρδαμ. Αντίστοιχα προβλήματα είχε και η εικόνα, καθώς οι φωτισμοί και η θολούρα (κυρίως η θολούρα) παρέπεμπαν σε κέντρο της Λεωφόρου Συγγρού με απλήρωτους λογαριασμούς προς τη ΔΕΗ.

Ο Πέτρος Κωστόπουλος ως αντισυμβατικό πρότυπο επιτυχίας

Δυνατή ροκ μουσική, πόζα από τις εποχές του «Never In The Right Order» και θεαματική είσοδο στη σκηνή του Πέτρου Κωστόπουλου. Το πώς ο Πέτρος Κωστόπουλος κρίνει τραγουδιστές για τη φωνή τους είναι η πρώτη ερώτηση. Το γιατί εν έτει 2017 ένας πτωχευμένος εκδότης θεωρείται πρότυπο/κριτής ανερχόμενων stars, είναι η δεύτερη ερώτηση, που μάλλον δεν θα απαντηθεί ποτέ.

Το stage θυμίζει κάτι

captain

captainamerica-shield-highres

Παιδιά, ο Captain America θέλει την ασπίδα του πίσω.

Οι καλλιτέχνες είναι αστείοι πριν καν τραγουδήσουν

Το αδελφάκι της Κοντσίτα

kontsita

Ο πορτιέρης καφετέριας στη Ραφήνα

portieris

Ο βοηθός μπάρμαν στο Skyladiko VIP

skyladios

Αυτός που κάνει μουτράκια Έλενας Παπαρίζου

samprina

Όλο το τρελό παρέακι

kamaria

Δεν είναι μόνο η εμφάνιση των καλλιτεχνών, είναι ότι όλοι τους έδειξαν πως το ερμηνευτικό τους ταλέντο είναι ανάμεσα στα «Παρατράγουδα» της Πάνια και σ`αυτό της «Πέγκυ, μοναδική μου αγάπη» από το «Κωνσταντίνου και Ελένης». Είναι όλοι τους άνθρωποι με μια συμπαθητική φωνή, που κάποια αόρατη δύναμη, ή κάτι ανεξήγητο τέλος πάντων, τους έπεισε να βρεθούν ενώπιον των Βίσση-Καρβέλα-Γερμανού-Κωστόπουλου και να αντιμετωπίσουν την αμήχανη και στα όρια της προσβολής κριτική τους.

Επίσης, τι δουλειά έχει εδώ η Χρύσα Ρώπα;

xrisarop

Πληροφορούμαστε ότι θα κάνει κάτι σαν τη «διευθύντρια της ακαδημίας». Καμία δουλειά δεν είναι ντροπή. Ο Χάρης πάντως, θα είχε νευριάσει αν έκανε κάτι τέτοιο η Βαρβάρα Πέττα…

O Νίκος Καρβέλας μιλάει σαν pathetic πορνόγερος που του τρέχουν τα σάλια

Στο παραπάνω video, απλώς ξεφτιλίζει ένα χαριτωμένο – άφωνο-κοριτσάκι, ρωτώντας την επιδεικτικά για το ύψος της και για διάφορα άλλα πράγματα εκτός τραγουδιού. «Τι σχέση έχει το ύψος;» ρωτάει η Ναταλία Γερμανού, για να πάρει την απάντηση «Άσε τον άνθρωπο να μιλήσει! Κάπου το πάει….» από την Άννα Βίσση. Κάπου εδώ, η κεντρική ιδέα του Star Academy, ξετυλίγεται ιδανικά: Οι κριτές έχουν δικαίωμα να λένε ό,τι παπαριά τους κατέβει στο κεφάλι, κάνοντας σκόνη τα άφωνα παιδάκια που διεκδικούν ένα σέντ της λάμψης τους.

Η Άννα Βίσση ακόμα δεν έχει καταλάβει πού βρίσκεται

Η κριτική της προς κάθε διαγωνιζόμενο, κινήθηκε στη λογική του «είσαι λίγο καλός, μαζί μου θα γίνεις καλύτερος». Μετά ξαφνικά ο Κωστόπουλος μαζί με το κοινό άρχισαν να φωνάζουν «Θέλουμε τραγούδι» και η «έκπληξη» της ήταν τόσο βγαλμένη από τις 90`s εκπομπές της Ρούλας Κορομηλά.

Ήδη μια διαγωνιζόμενη δεν μπήκε ποτέ στο «σπίτι» του Star Academy

H Παμπίνα Κοντέα, μια καλή τραγουδίστρια, επέλεξε να αποχωρήσει από το παιχνίδι, αμέσως μετά την πρώτη της ζωντανή εμφάνιση, αντιλαμβανόμενη προφανώς τη γλυκιά παρακμή και το τσίρκο της υπόθεσης Star Academy.

Τι έγινε στο τέλος;

Εδώ θα σε απογοητεύσω αγαπητέ μου αναγνώστη, διότι δεν κατάφερα να δω αυτό το talent show μέχρι το τέλος. Αυτό που κατάλαβα είναι πως το Star Academy θέλει να γίνει μια φτηνή εκδοχή του Fame Story, με λίγο από Παρατράγουδα και πως προκειμένου να αυξήσει την τηλεθέασή του, δεν θα διστάσει να ξεπατικώσει ίντριγκες και καφρίλες βγαλμένες από τα πιο σκοτεινά κατάστοιχα της (trash) reality TV των περασμένων δεκαετιών. Μείνε μακριά του. Στην ανάγκη Κλείσε την Τηλεόραση.

Πηγή

      

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To Top