Σχολείο χωρίς προσευχή, αριστεία και παρελάσεις ζητάει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ

Σχολείο χωρίς προσευχή, αριστεία και παρελάσεις ζητάει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ

Σχολείο χωρίς προσευχή, αριστεία και παρελάσεις ζητάει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ

Ζητά εναλλακτικό σχέδιο για την παιδεία – Τάσσονται κατά της καριέρας και της αριστείας  – Λένε «ναι» στους αιώνιους φοιτητές, στην επαναφορά του ασύλου- Πρακτική άσκηση φοιτητών με συνδικαλιστικά δικαιώματα 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Σχολείο χωρίς παρελάσεις και  πρωινή προσευχή  θέλει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ, χαρακτηρίζοντας τις μαθητικές αυτές εκδηλώσεις ως “άκρως  αναχρονιστικές”.
Την ίδια ώρα η νεολαία του κυβερνώντος κόμματος θεωρεί την καριέρα για τους νέους ως την ατομική εξέλιξη που επιβάλλει ο νεοφιλελευθερισμός. Μετά την περιβόητη φράση του τέως  υπουργού Παιδείας Αρ. Μπαλτά  ότι «η αριστεία είναι ρετσινιά», ήρθε ο Νίκος Καρανίκας,  που ξεκίνησε την καριέρα του ως σερβιτόρος    για να διορισθεί  σύμβουλος του πρωθυπουργού στη χάραξη στρατηγικού σχεδιασμού προκαλώντας αίσθηση με τη φράση «η καριέρα είναι χολέρα»,  και τώρα η  νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ στο ίδιο μήκος κύματος   θεωρεί οτι η αριστεία οφείλεται στην “ έκρηξη δημιουργίας   Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών, τις τελευταίες δεκαετίες, είναι αποτέλεσμα της ανάγκης για υπερεξειδίκευση και αναζήτηση περισσότερων προσόντων, ανάγκη που επιβάλλεται από την νεοφιλελεύθερη αντίληψη για την ατομική ανέλιξη και την αριστεία”.

Ταυτόχρονα με τον εορτασμό με  μαθητικές παρελάσεις για την επέτειο της 25ης Μαρτίου  η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ εκφράζει την έντονη αντίθεση  της στην   ύπαρξη του θεσμού των μαθητικών παρελάσεων αλλά και της πρωινής προσευχής . Οι θέσεις αυτές εκφράζονται   στο Κείμενο Θέσεων του Κεντρικού Συμβουλίου  που θα παρουσιαστεί στο 1ο της Συνέδριο, που θα πραγματοποιηθεί στις 6-9 Απρίλη,  τονίζοντας: “Συνεχίζουν να υπάρχουν άκρως αναχρονιστικές όψεις στην καθημερινότητα των σχολείων όπως οι μαθητικές παρελάσεις και η πρωινή προσευχή”.

Η νεολαία του κυβερώντος κόμματος υψώνει περισσότερο τους τόνους επισημαίνοντας οτι: “ Η εκκλησία εξακολουθεί να παρεμβαίνει στην παιδεία και αντιδρά στην αλλαγή του μαθήματος των θρησκευτικών από ομολογιακό μάθημα σε μάθημα σφαιρικής γνώσης μιας τόσο σημαντικής πτυχής του ανθρώπινου πολιτισμού, όπως η θρησκεία”.
Δεν είναι τυχαίο εξάλλου που ο πρώην υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης είχε εξαγγείλει  ανάθεση της απόφασης για κρίσιμα θέματα, όπως οι παρελάσεις και η πρωινή προσευχή των μαθητών, στη  σχολική κοινότητα  στην οποία περιλαμβάνονται ο σύλλογος διδασκόντων, οι γονείς και η τοπική κοινωνία. «Δεν θα υπάρχει κεντρικά εκπορευόμενη γραμμή», είχε   πει  ο κ. Φίλης. Για την υλοποίηση της απόφασης δεν χρειάζεται νομοθετική ρύθμιση αλλά υπουργική απόφαση.
Η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ περιγράφει επίσης το σχολείο ως εξής:” Η απουσία ελεύθερου χρόνου και η απομόνωση από τους/τις συνομηλίκους, μετατρέπουν το σχολείο σε μηχανισμό μαθητείας, καταπίεσης και πειθάρχησης, που εμπεδώνει στους/στις μαθητές/-τριες την αντίληψη ότι η ζωή είναι μια πορεία που απαιτεί τον ανταγωνισμό και την ενασχόληση μόνο με τα «χρήσιμα», δηλαδή με όσα μπορούν να έχουν ένα άμεσο αντίκρισμα, ένα άμεσο κέρδος”.

Η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ ζητώντας εναλλακτικό σχέδιο για την παιδεία τονίζει: “ Η σημερινή κυβέρνηση έχει προχωρήσει σε μια σειρά από ρυθμίσεις στον χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίες αν και αγγίζουν τις ανάγκες των μαθητών/-τριών δεν αποτελούν ριζικές τομές αμφισβήτησης του παραπάνω νεοφιλελεύθερου πλαισίου. Η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, η μείωση των μαθημάτων στις πανελλαδικές εξετάσεις, η ενδυνάμωση της ενισχυτικής διδασκαλίας, η αύξηση του προϋπολογισμού για την παιδεία, οι προσλήψεις διδακτικού προσωπικού, οι προσλήψεις στον κλάδο της ειδικής αγωγής, θεσμοθέτηση της αμειβόμενης πρακτικής στο τελευταίο έτος των ΕΠΑΛ είναι βήματα προωθητικά για την ενίσχυση του δημόσιου σχολείου. Ωστόσο, κρίνεται αναγκαία η δημιουργία ενός συνολικού εναλλακτικού σχεδίου για την παιδεία”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Για την τριτοβάθμια εκπαίδευση η Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ, τάσσεται σαφώς υπέρ των αιωνίων φοιτητών και   υπογραμμίζει: “Η εισαγωγή ορίου φοίτησης ν+2 και οι διαγραφές φοιτητών/-τριών (οι όποιες καταργήθηκαν από την παρούσα κυβέρνηση), ήρθαν να προσθέσουν ένα ακόμη λίθο στο νέο πρότυπο του/της πειθαρχημένου/-ης φοιτητή/-τριας, ο/η οποίος/-α δεν θα έχει ελεύθερο χρόνο για οποιαδήποτε άλλη συλλογική δραστηριότητα, πάρα μονάχα ένα και μοναδικό στόχο, την ατομική ανέλιξη – καριέρα που επιβάλλει ο νεοφιλελευθερισμός”.

Επίσης  εκφράζουν την αντίθεσή τους  στην εναρμόνιση σπουδών με αγορά εργασίας τονίζοντας: “Οι φοιτητές/-τριες έρχονται αντιμέτωποι/-ες με προγράμματα σπουδών που εναρμονίζονται με τις ανάγκες της αγοράς, με καθηγητές/-τριες – αυθεντίες, με μεταπτυχιακά προγράμματα υψηλών διδάκτρων, τα οποία μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις δεν έχουν σαφές γνωστικό αντικείμενο. Η έκρηξη δημιουργίας μάλιστα Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών, τις τελευταίες δεκαετίες, είναι αποτέλεσμα της ανάγκης για υπερεξειδίκευση και αναζήτηση περισσότερων προσόντων, ανάγκη που επιβάλλεται από την νεοφιλελεύθερη αντίληψη για την ατομική ανέλιξη και την αριστεία. Μέσα σε αυτό πλαίσιο υπάρχει ένα καθεστώς αδιαφάνειας ως προς τη διαχείριση των κονδυλίων και των πόρων που προορίζονται γι’ αυτά.”

Στον αντίποδα,σύμφωνα με την νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ “ υπάρχουν μια σειρά από σημεία τα οποία κινούνται σε αντίθετη κατεύθυνση από τις πολιτικές που εφαρμόστηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Το πάγωμα των διαγραφών φοιτητών/-τριών, η αύξηση του προϋπολογισμού για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, η παγίωση της διπλής εξεταστικής για τους/τις επί πτυχίο φοιτητές/-τριες, η παροχή συγγραμμάτων για όσους/οσες φοιτούν σε δεύτερες σχολές, η πρόσληψη μελών ΔΕΠ, η ενίσχυση της έρευνας και οι τριετείς υποτροφίες για διδακτορικές και μεταδιδακτορικές σπουδές, η ενίσχυση των άπορων φοιτητών/-τριών μέσα από το πρόγραμμα κοινωνικής αλληλεγγύης, αποτελούν βήματα προωθητικά τόσο για την επίλυση των αναγκών των φοιτητών/-τριών, όσο και για την αναβάθμιση της λειτουργίας των ιδρυμάτων”.

Και στο κείμενο τονίζεται: “ Τα ΑΤΕΙ αποτελούσαν και αποτελούν ένα ιδιαίτερο κεφάλαιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Από την αρχή της ίδρυσής τους στοχεύουν στην παροχή κατάρτισης εφαρμογών της τεχνολογίας οι οποίες απαιτούν επιστημονικό υπόβαθρο. Διαχρονικά, παρείχαν πρόσφορο έδαφος για αρκετές νεοφιλελεύθερες μεταρρυθμίσεις, με μοναδικό σκοπό να ενισχυθεί το κυρίαρχο σχέδιο της αστικής αντίληψης για την παιδεία.

Οι σπουδαστές/-στριες των ΑΤΕΙ βιώνουν μια σειρά από προβλήματα τα οποία σχετίζονται κατά βάση με τον τρόπο λειτουργίας των ιδρυμάτων, όπως είναι οι αλυσίδες μαθημάτων, οι ελλιπείς κτηριακές εγκαταστάσεις και ο μη πεπαλαιωμένος εργαστηριακός εξοπλισμός, τα οποία έρχονται και συνενώνονται με τις ελλείψεις του διδακτικού προσωπικού, την υποχρεωτική πρακτική άσκηση χωρίς εργασιακά δικαιώματα και τη διαλυμένη μέριμνα. Όλα τα παραπάνω έρχονται να αναδείξουν μια εικόνα υποβάθμισης την οποία έχει δεχθεί ο χώρος της τεχνολογικής και τεχνικής εκπαίδευσης. Στη βάση αυτή, το μεγαλύτερο πρόβλημα το οποίο ανακύπτει διαρκώς είναι το ζήτημα των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων, το οποίο δυσκολεύει ακόμη περισσότερο, με την ταυτόχρονη ύπαρξη ιδιωτικών σχολών πρακτικού και τεχνικού αντικειμένου”.

Για τον χώρο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

-Κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων ως τρόπου πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρότασή μας είναι η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω ενός προπαρασκευαστικού έτους, που θα έπεται της ολοκλήρωσης του ενιαίου ή επαγγελματικού λυκείου. Το έτος αυτό δε θα προσμετράται στο 4ετές ή 5ετές πτυχίο.

-Αποσύνδεση του Λυκείου από το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και αναβάθμιση του μορφωτικού ρόλου του Λυκείου.

-Θέσπιση ενιαίου λυκείου θεωρίας και πράξης (με κατάργηση του σημερινού διασπασμένου σε Γενικό Λύκειο-Επαγγελματικό Λύκειο).

-Δημιουργία κύκλου μεταλυκειακής δημόσιας και δωρεάν τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης που να καλύπτει επαρκώς το σύνολο των τεχνολογικών ειδικοτήτων που χρειάζεται η ελληνική κοινωνία και ενδιαφέρουν τους νέους ανθρώπους.

-Μείωση του αριθμού των μαθητών/-τριών σε κάθε τμήμα και λήψη εκπαιδευτικών και κοινωνικών μέτρων υπέρ των πιο οικονομικά καταπιεσμένων κοινωνικών στρωμάτων για την αντιμετώπιση του αναλφαβητισμού και της σχολικής διαρροής.

-Καθιέρωση δημόσιας δωρεάν και υποχρεωτικής εκπαίδευσης, επαγγελματικής κατάρτισης των παιδιών με αναπηρία στα γενικά ή σε ειδικά σχολεία, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε παιδιού.

-Ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού όλων των βαθμίδων. Στελέχωση από υπεύθυνα εκπαιδευτικά στελέχη με κατάλληλες επιστημονικές – παιδαγωγικές γνώσεις, συνεχή επιμόρφωση και δυνατότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών, εξασφάλιση αξιοκρατίας, ικανοποιητικών αποδοχών και ευνοϊκών συνθηκών εργασίας.

-Διεύρυνση της ενισχυτικής διδασκαλίας για όλους/-ες τους/τις μαθητές/-τριες για όλα τα μαθήματα του ωρολογίου προγράμματος.

-Ενίσχυση του πολιτισμού και του αθλητισμού στο χώρο των σχολείων και στα σχολικά προγράμματα.
 Θεσμοθέτηση της συμμετοχής εκπροσώπων των δεκαπενταμελών όλων των σχολείων του κάθε δήμου/δημοτικής κοινότητας σε ειδικές συνεδριάσεις της οικείας Σχολικής Επιτροπής και καταμερισμός αρμοδιοτήτων στα Σχολικά Συμβούλια, ώστε να ενισχυθεί η δημοκρατία στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Για το χώρο της τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης:

-Τη δημιουργία ενός ενιαίου χώρου πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και έρευνας χωρίς τον κατακερματισμό μεταξύ ΑΕΙ-ΤΕΙ.

-Την αναβάθμιση των ΤΕΙ σε ένα πρώτο μεταβατικό στάδιο στο επίπεδο της παρεχόμενης γνώσης, των εγκαταστάσεων και της πρακτικής εφαρμογής. Παράλληλη κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων.

-Πρακτική άσκηση με επαρκή αμοιβή, εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.

 Δημοκρατία

-Επαναφορά του θεσμού της συνδιοίκησης. Νέο θεσμικό πλαίσιο συμμετοχής των φοιτητικών συλλόγων στα κέντρα λήψης των αποφάσεων στο χώρο των Πανεπιστημίων. Κατάργηση των αντιδραστικών Συμβουλίων Διοίκησης των Ιδρυμάτων.

-Επαναφορά του θεσμού πανεπιστημιακού ασύλου. Η διαφύλαξή του πρέπει να αποτελεί υπόθεση του φοιτητικού κινήματος και της Πανεπιστημιακής κοινότητας.

-Για τη δημοκρατική ανασυγκρότηση των φοιτητικών συλλόγων και την επανασύσταση της Εθνικής Φοιτητικής Ένωσης Ελλάδας (ΕΦΕΕ).

Πηγή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Ακολουθήστε το Diaforetiko στο Google news Google News

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Ελλαδα

«Ντροπή, σιχάματα!»: Οργή του πατέρα Νίκου Πλακιά για τα οστά που βρέθηκαν στο χωράφι
Ελλαδα

«Ντροπή, σιχάματα!»: Οργή του πατέρα Νίκου Πλακιά για τα οστά που βρέθηκαν στο χωράφι

Σοκ προκαλεί η είδηση ότι στο ιδιωτικό οικόπεδο που είχε μεταφερθεί το χώμα από το σημείο της σύγκρουσης στα Τέμπη, βρέθηκαν υπολείμματα οστών, τα οποία έχουν ήδη μεταφερθεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια προκειμένου να διαπιστωθεί αν ανήκουν σε ανθρώπους ή ζώα. Με ανάρτησή του ο πατέρας που έχασε τις δίδυμες κόρες και την ανιψιά του στο έγκλημα των Τεμπών, ξεσπά […]

Κακοκαιρία εξπρές το Σαββατοκύριακο: Ισχυρές βροχοπτώσεις σε Καρδίτσα, νότιο Πήλιο – Αναλυτική πρόβλεψη
Ελλαδα

Κακοκαιρία εξπρές το Σαββατοκύριακο: Ισχυρές βροχοπτώσεις σε Καρδίτσα, νότιο Πήλιο – Αναλυτική πρόβλεψη

Σε ποιες περιοχές έπεσαν μεγάλοι όγκοι βροχής και πού... χιόνισε - Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων από την ΕΜΥ- Live η πορεία της κακοκαιρίας - Δείτε βίντεο, φωτογραφίες

Ετοιμοπόλεμοι οι κάτοικοι της Θεσσαλίας για την κακοκαιρία: Θωρακίζουν τα σπίτια τους – Κοντά στα μεσάνυχτα τα μεγαλύτερα ύψη βροχής σε Λάρισα, Βόλο, Καρδίτσα
Ελλαδα

Ετοιμοπόλεμοι οι κάτοικοι της Θεσσαλίας για την κακοκαιρία: Θωρακίζουν τα σπίτια τους – Κοντά στα μεσάνυχτα τα μεγαλύτερα ύψη βροχής σε Λάρισα, Βόλο, Καρδίτσα

Η Θεσσαλία είναι στο επίκεντρο της κακοκαιρίας, που επελαύνει από σήμερα στην Ελλάδα, με τους κατοίκους να προετοιμάζονται για τις έντονες βροχοπτώσεις που αναμένονται. Πιο συγκεκριμένα, στη συνοικία της Νέας Σμύρνης της Λάρισας αλλά και σε άλλες περιοχές, οι κάτοικοι προετοιμάζονται έχοντας προμηθευτεί τσουβάλια με άμμο, ενώ καθαρίζονται φρεάτια πέριξ της πόλης. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κολυδάς: Κοντά στα μεσάνυχτα τα μεγαλύτερα ύψη βροχής σε Λάρισα, […]

«Πάτησέ τον, παίξ’ του μπουνιές» – Συγκλονιστικό βίντεο με τον άγριο ξυλοδαρμό 14χρονου σε σχολείο της Κρήτης
Ελλαδα

«Πάτησέ τον, παίξ’ του μπουνιές» – Συγκλονιστικό βίντεο με τον άγριο ξυλοδαρμό 14χρονου σε σχολείο της Κρήτης

Ένα βίντεο που σοκάρει, με τον άγριο ξυλοδαρμό μαθητή σε σχολείο στην Περιφερειακή Ενότητα του Ηρακλείου φέρνει στο προσκήνιο το Live News. Ο 14χρονος μαθητής της Β Γυμνασίου, δέχεται άγρια χτυπήματα ενώ αντί οι υπόλοιποι μαθητές να τον βοηθήσουν, προτρέπουν τον θύτη να συνεχίσει τα χτυπήματα. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Δράστης είναι ένα μεγαλύτερο παιδί με καταγωγή από την Αλβανία, που χαρακτηρίζεται εξωσχολικός. […]

Τελευταία Νέα

«Ντροπή, σιχάματα!»: Οργή του πατέρα Νίκου Πλακιά για τα οστά που βρέθηκαν στο χωράφι
Ελλαδα

«Ντροπή, σιχάματα!»: Οργή του πατέρα Νίκου Πλακιά για τα οστά που βρέθηκαν στο χωράφι

Σοκ προκαλεί η είδηση ότι στο ιδιωτικό οικόπεδο που είχε μεταφερθεί το χώμα από το σημείο της σύγκρουσης στα Τέμπη, βρέθηκαν υπολείμματα οστών, τα οποία έχουν ήδη μεταφερθεί στα εγκληματολογικά εργαστήρια προκειμένου να διαπιστωθεί αν ανήκουν σε ανθρώπους ή ζώα. Με ανάρτησή του ο πατέρας που έχασε τις δίδυμες κόρες και την ανιψιά του στο έγκλημα των Τεμπών, ξεσπά […]

Στον Άγιο Δημήτριο σήμερα ο Κ. Μητσοτάκης – Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα
Επικαιροτητα

Στον Άγιο Δημήτριο σήμερα ο Κ. Μητσοτάκης – Συνεδρίασε η Επιτροπή Εκλογικού Αγώνα

Συνεχώς στο δρόμο, με σκοπό να οργώσει όλη την Ελλάδα, θα βρίσκεται ο Πρωθυπουργός ο οποίος επέστρεψε από τη Λέσβο και σήμερα επισκέπτεται, άνευ καιρικού απροόπτου, τον Άγιο Δημήτριο

Κακοκαιρία εξπρές το Σαββατοκύριακο: Ισχυρές βροχοπτώσεις σε Καρδίτσα, νότιο Πήλιο – Αναλυτική πρόβλεψη
Ελλαδα

Κακοκαιρία εξπρές το Σαββατοκύριακο: Ισχυρές βροχοπτώσεις σε Καρδίτσα, νότιο Πήλιο – Αναλυτική πρόβλεψη

Σε ποιες περιοχές έπεσαν μεγάλοι όγκοι βροχής και πού... χιόνισε - Επικαιροποιήθηκε το έκτακτο δελτίο επικίνδυνων καιρικών φαινομένων από την ΕΜΥ- Live η πορεία της κακοκαιρίας - Δείτε βίντεο, φωτογραφίες

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μπέσσυ Μάλφα: «Ερωτεύτηκα τα πάντα στον Γεράσιμο. Τον αγαπώ τόσο πολύ που δεν με νοιάζει η απιστία»
ShowBiz

Μπέσσυ Μάλφα: «Ερωτεύτηκα τα πάντα στον Γεράσιμο. Τον αγαπώ τόσο πολύ που δεν με νοιάζει η απιστία»

«Είναι ο άνθρωπος της ζωής μου, αλλά αυτό δεν συνέβη με το που τον γνώρισα, κυνηγήσαμε ο ένας τον άλλο» τόνισε για τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση Για τον γάμο της με τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση, τις κόρες τους και την αντίδρασή της αν μάθαινε ότι ο σύζυγός της έχει απιστήσει, μίλησε η Μπέσσυ Μάλφα σε συνέντευξή της. […]

Φρίκη: Μητέρα πλήρωσε 2.500 ευρώ για να βιάσouν και να σκοτώσouν το 5χρονο παιδάκι της
Διεθνη

Φρίκη: Μητέρα πλήρωσε 2.500 ευρώ για να βιάσouν και να σκοτώσouν το 5χρονο παιδάκι της

Σοκαριστική είναι η υπόθεση μια μητέρας στις ΗΠΑ που πλήρωσε έναν άνδρα 2.500 δολάρια για να βιάσει και να κακοποιήσει την 5χρονη κόρη της προτού τη δολοφονήσει σε ένα εγκαταλελειμένο σπίτι. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Στον 39χρονο Τζέρεμι Γουίλιαμς επιβλήθηκαν 4 θανατικές ποινές, ο οποίος δεν έδειξε καμία μετάνοια κατά την ανακοίνωση της ποινής του. Αναζητάμε: 500 άτομα γεννημένα πριν το […]

Χριστίνα Λαμπίρη: «Είμαι 58, δεν είμαι γιαγιά, απαγορεύω την εγγονή μου να με φωνάζει έτσι»
ShowBiz

Χριστίνα Λαμπίρη: «Είμαι 58, δεν είμαι γιαγιά, απαγορεύω την εγγονή μου να με φωνάζει έτσι»

Η Χριστίνα Λαμπίρη γιόρτασε τα γενέθλιά της με τα αγαπημένα της πρόσωπα. Η παρουσιάστρια ετοιμάζεται για την τηλεοπτική της επιστροφή, ενώ πλέον απολαμβάνει το ρόλο της γιαγιάς, αφού έχει δύο εγγόνια. Χριστίνα Λαμπίρη: Τι είπε για την οικογένειά της Σχολιάζοντας την ευτυχία της, είπε: «Νιώθω ευλογία που είμαι γιαγιά. Έχω “απαγορεύσει” στα εγγονάκια μου να […]

close menu