Αστεια

7 Πανεύκολοι και ξεκούραστοι τρόποι για να χάσετε τα παραπανίσια κιλάκια που πήρατε το Πάσχα

Ωραία τα κοκορέτσια, τα αρνάκια τα τζατζίκια και τα μπυρόνια του Πάσχα, άλλα όλα έρχονται με ένα κόστος…

Η άκρατη κατανάλωση υπέρμετρων θερμιδικών ποσοτήτων επιδρά αρνητικά στο σώμα μας, πράγμα που καταλαβαίνουμε άμεσα, όταν αρχίζουμε να ξενερώνουμε από τα ξύδια που καταναλώσαμε πάνω από το σουβλιστό αρνάκι. Τα πάχη μας τα κάλλη μας θα πείτε αγαπητές φίλες και φίλοι και θα χετε και δίκιο, άλλα εδώ στο Luben, έχουμε λύσεις και για τα fit freaks που ξέφυγαν λίγο στις γιορτές και αγωνιούν πως θα βγουν σε λίγους μήνες στας παραλίας.

1.Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος.

Τελικά ο Κιμ το πατάει το κουμπί και το ίδιο κάνει και ο κύριος με το πορτοκαλί μαλλί και μπουμ, καλώς ήρθες πυρηνικό ολοκαύτωμα.

Όπως λέγεται ότι δήλωσε ο Αϊνστάιν “δεν ξέρω με τι όπλα θα γίνει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, άλλα ο τέταρτος θα γίνει με πέτρες και ξύλα”. Οπότε όσοι επιζήσουμε του τρίτου θα χουμε χάσει σίγουρα τα κιλάκια από το κατσικάκι του Πάσχα καθότι θα πρέπει να είσαι φιτ για να πολεμάς με πέτρες και ξύλα, το πλέον σίγουρο είναι και ότι και όσοι δεν επιζήσουν του τρίτου Π.Π πάλι θα χάσουν τα κιλάκια των εορτών Win Win.

2. Γυμναστική γραφείου

Το ξέρατε ότι με κάθε κλικ στο mouse καταναλώνετε περίπου 1,4 θερμίδες, με μερικές εκατοντάδες χιλιάδες κλικς, μπορείτε να κάψετε σιγά σιγά λίγη από την πέτσα που τσιμπήσατε τις προάλλες.

Εδώ μπορείτε να εγκαταστήσετε έναν Click counter για να ξέρετε πόσες θερμίδες θα έχετε χάσει στο τέλος της ημέρας.

3. Δηλώστε συμμετοχή στο επόμενο survivor.

Λίγα αγωνίσματα και αυστηρή δίαιτα με καρύδες θα βοηθήσουν να γίνετε φέτες μέσα σε ελάχιστο χρόνο.  Για το λόγου το αληθές δείτε πως ήταν ο Μπο στην αρχή του reality

και πως είναι τώρα

4. Προσποιήσου ότι δουλεύεις.

Το να μη παράγεις έργο άλλα να προσπαθείς να πείσεις τα αφεντικά σου ότι δεν έχεις ακόμα χανγκόβερ από την Κυριακή του Πάσχα και δεν είσαι ακόμα σε εορταστικό mood, απαιτεί ιδιαίτερη προσπάθεια, μόνιμη επιφυλακή και ο οργανισμός θα πρέπει καταναλώνει τον μέγιστο αριθμό θερμίδων για να δείχνει εργατικός και ακμαίος ενώ στην ουσία είναι ακόμα “σκουπίδι” από το τελευταίο σφηνάκι ρακή που ήπιες πριν λιποθυμήσεις στο γιορτινό τραπέζι.

Αναλογιστείτε αγαπητές φίλες και φίλοι, ότι μια ώρα καθισιού ισοδυναμεί με κάψιμο 80 θερμίδων προσθέστε και τις θερμίδες που καίει ο οργανισμός μας όταν είναι σε μόνιμη εγρήγορση για να μη σας πάρει χαμπάρι το αφεντικό να κωλοβαράτε.

5. Αυστηρή δίαιτα αποκλειστικά με αλκοόλ

Μπορεί το αλκοόλ να έχει μπόλικες θερμίδες, άλλα μια δίαιτα που βασίζεται αποκλειστικά σε αυτό, πρώτον σου καταστρέφει (εκτός των άλλων) το στομάχι και δεν έχεις όρεξη να καταναλώσεις στερεά τροφή, δεύτερον μπορεί να μη σε κάνει να χάσεις κιλά, άλλα δεν θα σε νοιάζει κιόλας γιατί θα είσαι μονίμως στουπί.

6. Τέταρτο μνημόνιο

Σύμφωνα με έρευνα του ΚΕΚΠΑ , λόγω των τριών μνημονίων που χει φάει στο κεφάλι η χώρα μαζί με τους κατοίκους της, οι διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν βελτιωθεί κυρίως γιατί δεν τρώνε πλέον τζανκίλα από έξω.

Με το 40 μνημόνιο που είναι προ των πυλών, η κατανάλωση λιπαρών εδεσμάτων θα μειωθεί και άλλο, και έτσι ο πληθυσμός της χώρας θα συνεχίσει το πρόγραμμα αναγκαστικής δίαιτας χωρίς να χολοσκάει για τις θερμίδες που κατανάλωσε το Πάσχα.

7. Πέστε σε χειμερία νάρκη

Οκ δεν είναι και πολύ εύκολο, βιολογικά είναι και απίθανο να συμβεί ακόμα και αν φάγατε τόσο πολύ που ψάχνουν να σας προστατεύσουν από τον Αρκτούρο, άλλα μια προσπάθεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

Σύμφωνα με τους επιστήμονες ο άνθρωπος χάνει μέσο όρο 70 θερμίδες ανά ώρα ύπνου. Υπολογίστε πόσες θερμίδες έχουν τα 3 κιλά κοκορέτσι που καταναλώσατε τις τελευταίες 2 ημέρες και υπολογίστε πόσο καιρό ύπνο χρειάζεστε για να το κάψετε.

Πηγή

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

To Top